Men kolla på Equipe hur ditt allmänna intryck var på riktigt för de siffror du skrivit stämmer inte alls med vad som finns där @Dressyrtjejen_97
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men kolla på Equipe hur ditt allmänna intryck var på riktigt för de siffror du skrivit stämmer inte alls med vad som finns där @Dressyrtjejen_97
@Pancakes Jag har alltid min mamma med mig (vi har hästen ihop) men hon filmar ju, så jag har inga kort på mig själv från ritten heller men ibland har jag med mig en tjej från stallet som är jätteduktig på att fota, så då får jag mängder med bilder. Tyvärr brukar hon bara vilja följa med på hopptävlingarna av någon anledning
Ni som är lite mer tävlingsvana, hur tycker ni LB:2 2016 programmet är? Jag har ju hittills bara ridit LC och har tänkt debutera LB:1 i mitten av juni men sen följer två LB:2 tävlingar och jag är lite sugen på att testa. Har fått mellan 62-65% i LC. Är det dumt att prova LB:2 redan?
Jag har bara ridit det på en programridning än så länge, men startar min första tävling för säsongen den 18 juni i just LB:2. Jag gillar verkligen programmet! Det passade min häst bra också.
Det är lite mer övergångar än i LB:1, men annars tycker jag att det är bra utformat program. Mycket bättre än det som fanns för typ 15 år sen. :P
Tack för svar! Ska rida igenom det med min tränare så får vi se. Jag tror säkert vi klarar det men det känns som ett litet stort hopp mellan LC1 till LB2
Det är ett ganska stort hopp faktiskt. Jag red det programmet i söndags med min sexåring. Har ridit det gamla LB2 programmet tidigare på honom men detta kräver lite mer tycker jag. Finns flera svårigheter faktiskt för nivån. Men tyckte om programmet och att det känns mkt mer som ett steg närmare LA än det förra LB2 programmet.
Det är ett ganska stort hopp faktiskt.
[
Bra att fler påtalar skillnaden, förstår inte hur en del läster programmen om de inte tror det är någon större skillnad.
Det är ingen som påstått att det inte är någon skillnad...?
Det är ett ganska stort hopp faktiskt. Jag red det programmet i söndags med min sexåring. Har ridit det gamla LB2 programmet tidigare på honom men detta kräver lite mer tycker jag. Finns flera svårigheter faktiskt för nivån. Men tyckte om programmet och att det känns mkt mer som ett steg närmare LA än det förra LB2 programmet.
Bra med fler erfarenheter! Vad i programmet upplevde du som svårare?
@Kiwifrukt Jag har bara ridit LC1 då LC2 gått som lagtävling här. Min häst är 15 år och vi kommer, precis som du säger, hinna rida en LB1 innan en eventuell start i LB2 så vi hinner känna lite på det. Men jag tror inte heller att min tränare skulle råda mig att starta om hon inte trodde att vi skulle klara av det