Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja fast det såg jag.
Tyckte bara det var lite trist att hela tråden försvann, helt utan en förklaring
Jaja!
Vart tog tråden om Birk vägen?
Hände det något i slutet som gjorde att det spårade ut totalt eller? Jag tyckte att jag följde med bra och såg iaf inget som skulle kunna låsa tråden, och ännu mindre göra att den togs bort?
Missade jag något?
Men hur har det då gått med Birk?
När andra sjunker så lågt att de t.o.m gräver fram inlägg som är skrivna på ett helt annat forum,bara för att nervärdera en annan användare,då har nog gränsen för god netikett passerats för länge sedan. Att den skulle låsas ser jag ingen anledning till utan den fick sin sista vila i papperskorgen.
lillebill,moderator
Vadå gräver? Många här på buke är på andra forum också. Så är inte alls konstigt om nån reagerar att nån skriver olika på olika forum.
Folk har en förmåga att både hitta på och ändra när nån inte håller med eller vad det nu kan vara.
Sjunka lågt, det gör man när man ljuger, är otrevlig och hittar på bara för man råkar sitta på ett forum.
Nog om detta. Men jag blir irriterad ibland när moderatorerna får skriva hur de vill. Sjunka lågt, var det nån som gjorde det, så var det nån helt annan.
Tänk så bra att "hackaren" gav dej lösenordet.
.