Vart hittar jag programbladen?

C

Cettan

Någon som vet vart jag får tag i de nya dressyrprogramen? LA:6 och MSV B:3 och om det är några andra som är nya? Jag har för mig att man kunde beställa dem som lösa blad på ridsportsförbundets hemsida, men jag hittar inte vart? Resten av programboken har jag ju redan. Känns onödigt att köpa en helt ny då, och tanken var väl att det var just det man skulle slippa nu när den kom ut i ett nytt format? Nån som kan hjälpa mig?

Sv: Vart hittar jag programbladen?

Innan stod det på första sidan på ridsport men jag ser att det inte gör det längre. Det enklaste är nog att ringa till förbundet och beställa. Om du går till ridsports hemsida, klickar in på "shopen" till vänster så kommer där upp vart man kan ringa.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 048
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 594
Senast: Blyger
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 000
Senast: Liran
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 914
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30