Vart har ni ridit idag?

Sv: Vart har ni ridit idag?

+ SoffiProppi:
Tack!:love: Det var superhärligt oxå!:bump: Precis, man måste ta vara på den lilla snö vi får!:laugh:
Ska träna andra hästen på samma fält idag hade jag tänkt.:)
Låter härligt med långtur!:)

Jag red barbacka på våran plogade slinga i hagen, helt perfekt med ca 2 dm snö :D Orkade inte ta mig ut i skogen i 25 minusgrader :cool: Skritt och trav blev det och ponnyn var väldigt pigg och sammarbetsvillig. Hagkompisen fjantade runt lite men ponnyn brydde sig inte :love:

först red jag ut på min nya häst som kom för 4 dagar sedan. tog en lugn skrittur på ca 20minuter. mysigt men kallt.
Sen red jag och min kompis ut på hennes halvblod o en unghäst jag rider då och då, vi galoperade och hade jätte kul. så skönt när hästarna är igång helt snart igen eftersom det är blev så mycket ridning i december.

red lite dressyr på åkren idag( ingen paddock)=(. hade hacket på henne och för första gången jobbade hon ordenligt!=) i stritten men traven slutade med en avåkning och ett krossat finger=O (jaja, sånthänder)

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
576
Senast: MiniLi
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 766
Senast: mamman
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 462
Senast: Roxy
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 676
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Ratsit