Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har funderat på att åka in akut, men det faller på att de kommer klämma på min mage. Och då kommer jag att gå sönder av smärta. Jag vet att det är idiotiskt att resonera så, men med dessa knivhuggen blir man till sist väldigt rädd för all beröring och för att röra sig överhuvudtaget.
Prova p-sprutor- för majoriteten försvinner mensen helt då.
Vetevärmare och Alvedon gör varken från eller till, det känns som att bli huggen med kniv varenda gång jag rör mig
Honung och Bläckis: Googlade det och har i stort sett samtliga symptom (ej depression) vissa har jag inte ens kopplat till detta Ska boka tid hos gyn. Kollade på en bild på var det är vanligast att man har det: jag har ont på alla punkterna Hoppas på något sätt att jag har det ändå, för då kan jag få hjälp. Har man vanlig mensvärk får man bara höra "ta en Ipren".
Har bokat tid, nästa tisdag ska jag träffa en gynekolog. Hoppas att hon kan hjälpa mig. Ska skriva ner alla besvär jag har innan besöket. Är det dumt att säga att jag misstänker att jag har endometrios?
Har bokat tid, nästa tisdag ska jag träffa en gynekolog. Hoppas att hon kan hjälpa mig. Ska skriva ner alla besvär jag har innan besöket. Är det dumt att säga att jag misstänker att jag har endometrios?