varning om depoprovera

Status
Stängd för vidare inlägg.
L

lizzard

Jag hade den till 03 och har hållit på att dö utav den. Har haft blödningar i mängder och åkt i ambulans många gånger sista gången var nu i juli nu har skyddet gått ur men jag blir inte med barn ..vad gör man jag har 5 barn varav den minsta är 3,5 år.....vill ha bäbis nu .. Finns det fler som har detta problem som jag hade med depoprovera:( :(
 
Sv: varning om depoprovera

DepoProvera (p-spruta) är hittills det bästa jag prövat. Har inga blödningar alls och mina migränanfall har blivit både färre och mindre intensiva.

Nästan för bra för att vara sant... och det är det då kanske, med tanke på vad du drabbats av. :(

För mig är det inte aktuellt med fler barn. Barnmorskan försäkrade sig om detta innan hon skrev ut sprutorna. Det kan ju ta lite tid innan man är normalt fertil.

Lycka till med barnverkstaden. :)
 
Sv: varning om depoprovera

Jag hade den till 03 och har hållit på att dö utav den. Har haft blödningar i mängder och åkt i ambulans många gånger sista gången var nu i juli nu har skyddet gått ur men jag blir inte med barn ..vad gör man jag har 5 barn varav den minsta är 3,5 år.....vill ha bäbis nu .. Finns det fler som har detta problem som jag hade med depoprovera:( :(

Hur får du ihop det med detta, som du skrev i en annan tråd???

lizzard skrev:
hej jag blev kär för första gången den 21 aug 02 flyttade ihop den 22 aug en dag efter och förlovade oss och rensade en fyra .sedan den 28 aug 02 gifte vi oss och runt den 20 sep blev med barn och flickan föddes den 14 juni 03 en tvilling dog.

Fick du fyra barn innan du blev kär, och använde du depo-provera under graviditeten?
(kan man verkligen få ordning på alla papper så att man kan gifta sig en vecka efter man har träffats?)

Cilla
*förvirrad*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
882
Senast: Sirap
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 600
Senast: Snurrfian
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 837
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 308

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp