varmblods manar (bilder)

Sv: varmblods manar (bilder)

Öm ursäkta men jag har själv ett varmblod, varför skulle jag då inte tycka att dom är fina ????? :mad:
Det var inte så att jag menade att hästen var fin för att den inte såg ut som ett varmblod. Jag tyckte den var fin, hade jätte mkt utstrålning och den hade inte dom typiska travar musklerna...
Fattar du då lr ??

Men den hade den typiska "travar"halsen.

Ursäkta, kunde inte låta bli! :angel: Iom att du påpekar den "fina muskulaturen".

har bara en fråga vill ha stubbman på minlilla polle me men hur gör man eg har aldrig fått till det riktigt hon har dock väldigt tunn man nu går det endå utan att jag förstör hela hennes man hjälp mig snälla

Såhär ser mitt varmblod Acces man ut nu:

17106397.jpg

Förra sommaren var den längre...men då fastnade alltid manen under sadeln och han blev håröm så...får se hur det blir till denna sommaren.

16732851.jpg

var har du köpt det tränset du har på översta bilden?
letar efter ett träns/pann/nosremm som är flata då jag vill fläta på nos och pannremmarna... :)

Öm ursäkta men jag har själv ett varmblod, varför skulle jag då inte tycka att dom är fina ????? :mad:
Det var inte så att jag menade att hästen var fin för att den inte såg ut som ett varmblod. Jag tyckte den var fin, hade jätte mkt utstrålning och den hade inte dom typiska travar musklerna...
Fattar du då lr ??

Jag har redan sett att du har ett varmblod, du skrev det under. Om du öppnat ögonen så såg du att det var en halv-flins smiley efter mitt inlägg, med andra ord var det ironiskt.. Man behöver inte hugga på en gång..:devil:

Har tyvärr ingen aning då detta träns följde med Acce när jag köpte honom. Önskar själv jag visste så att jag kan köpa fler senare :) Gillar också verkligen det släta!

aah okey :) vet du vad det är för märke på det då? :d:d

jo, så är det säkert. Är bara inte så kul när vissa verkar få det som att jag tkr varmblod är fula lr nått... :crazy:

okej, förlåt i sånnafall. Då var det jag som tolkade det fel :crazy:.
Tycker ju verkligen att varmblod är fina :)

Det är helt blankt så antagligen är det inget "märkesträns" heller, utan någon billigt. Kul att du gillar det iaf :)

Tack Morgaine! Jag gillar nog faktiskt också den längre manen på honom...men är lite svag för "ridhästmanar" också!

Jag har lång man på mina travare.

Vet inte hur man får in bild?!

Såhär ser mitt varmblod Acces man ut nu:

17106397.jpg

Förra sommaren var den längre...men då fastnade alltid manen under sadeln och han blev håröm så...får se hur det blir till denna sommaren.

16732851.jpg

Jättefin pålle! :D

Jag älskar den här tråden, så många fina varmblod det finns! Ska frisera vår nya lilla häst, måste bara komma på vad som passar henne bäst. Hennes man är kapad lite hur som helst nu, pga kardborremojänger, men annars ska hon tydligen ha väldigt tjock man. Återkommer med bilder!

Kör med långa pannluggar och manar på dem. Här är några bilder på Splejdy, har inga bilder på dator på de andra. Men de håller på att sparar ut. Blir bilder på dem till helgen!

Vintras Lite dålig bild, men är kanske en dm längre än i sommras, och pannluggen har också växt mycket. Tappar massor av muskler pga skada, är annars en riktig musklerknutte.
RIMG0005.jpg

Sommar -07 Pannluggen ligger till höger framifrån sett, är väl några etapper som sticker ut till vänster eller något :crazy:. Kameran är i alla fall så otäck så man måste blåsa upp sig :p Hoppas han snart har fått upp sina muskler och hull så han snart blir såhär rund och fin igen!
RIMG0020.jpg

Hösten -06
2Splejdy-1.jpg

Tycker han passar bra i lång man, stubbade en gång manen och sparade pannluggen och trodde han skulle passa bra i det eftersom han är väldigt grov, men nja.. Kändes inte rätt.

Vilken fin häst!!!!!! hade nog passat väldigt bra i kort...:)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 893
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 651
Senast: lilsan
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 439
Senast: Ragdoll
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 364
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • Kattbilder #10
  • Senast tagna bilden XVI