Virus i ögonen låter läskigt?!
Igår började jag få konstiga känningar i/bakom ena ögat. Det känns som det trycker bakom ögat och det flimrar för blicken mest hela tiden. Jag tänkte att det går snart över men så nämnde jag det för syrrans kille som är läkare och ha tyckte absolut jag skulle åka och kolla upp det (bor sådär 90 mil härifrån). Läkaren som tog emot igår kväll kändes väldigt nonchalant och obekymrad, men kom fram till att jag hade vätska i bihålan på den sidan jag känner trycket. Blodtrycket bra, så hon hade väl rätt i att det inte är nåt att oroa sig för, men det är läskigt när synen är konstig! Någon fler som upplevt detta?
Sen har jag händerna, fingertoppen i långfinger och ringfinger är domnade hela tiden, och resten av händerna, fast mest höger, försvinner lite emellanåt. Och nu har jag börjat få känningar i ljumskarna, det är en väldigt speciell känsla, men även det verkar ju va helt normalt. Konstigt vad mycket onormala saker som är normalt
Men nu skulle jag gärna träffa min inneboende! För som barnmorskan sa idag "det enda botemedlet är att föda"