Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du fått skötväskan än?! Är nyfiken på vad du tycker om den, funderar på att beställa en, typ idag men tänkte höra mig för, men jag är ganska säker på att den kommer att motsvara mina förväntningar och krav
Det går läskigt fort, men jag misstänker att de sista veckorna kommer kännas evighetslånga eftersom det gått så fort hittills..
Nässkölj, är det en sån där "vattenkanna" som man sköljer näsan med? Var finns såna, Apoteket?
Ja, det har jag Jag beställde en via messanger black. Jag är nöjd och tror den blir jättebra. Massor av fack men ändå bra storlek. Känns rymmlig.
Jag hoppas att det känns lika bra när jag använder den på riktigt och inser vad som verkligen ska få plats
Okej, är som inne på en Dash Deluxe så det får nog bli en sån
Jag saknar Viv! Hon mår väl bra efter olyckan???
Fortsätter lite OT
Vi kommer nog med största säkerhet att köpa ny bil innan lillen kommer, jag sålde min gamla Audi A4 och nu funderar vi på att byta bort sambons nyare A4 mot en ny Skoda Octavia kombi. Hade hem en igår och provlastade vagnen och till min STORA förtjusning ryms vagnen på längden , så ja, det lutar mot en Octavia!! Sen var det många många fler fördelar med den bilen också som att det tex är lätt att lasta och lossa liten eftersom att dörrarna är enorma!
Vad go' du är har inte orkat sitta vid datorn igår. Har huvudvärken from hell och så känns det som att jag blivit nedsprungen av en häst
Ska läsa ifatt allt ni hunnit skriva, jösses vad det skrivs här