Vårmammor 2010

Sv: Vårmammor 2010

Samma här. Ul tanten säger den 12/5 men vad vet hon om när vi har gjort våran bebbe? Såvida gubben inte har superspermier som överlever 5 dygn så.... Går efter mitt eget datum :)

Fast om jag ska gå enligt sista mens och ÄL så har jag 7e. ;) Dock kör jag på det som sas på UL:et och så får vi se vad som stämmer liksom. Själv tror jag att Räkan kommer runt den 7e, annars så kommer jag gå över tiden och få i slutet på april. :D

Har du fått skötväskan än?! Är nyfiken på vad du tycker om den, funderar på att beställa en, typ idag men tänkte höra mig för, men jag är ganska säker på att den kommer att motsvara mina förväntningar och krav :D

Ja, det har jag :) Jag beställde en via messanger black. Jag är nöjd och tror den blir jättebra. Massor av fack men ändå bra storlek. Känns rymmlig.
Jag hoppas att det känns lika bra när jag använder den på riktigt och inser vad som verkligen ska få plats :p

Det går läskigt fort, men jag misstänker att de sista veckorna kommer kännas evighetslånga eftersom det gått så fort hittills..
Nässkölj, är det en sån där "vattenkanna" som man sköljer näsan med? :D Var finns såna, Apoteket?

Ja min ser ut som en jättespruta, lite läskig ser den ut :)
Man sprutar med saltlösning. Köpte min på apoteket.

Mars

April
14/4 - Zody, första barnet
17/4- AKB, första barnet, en pojke.
24/4 - _saga_ första barnet

Maj
8/5 - ia* andra barnet
15/5 - Emmah.S första barnet, en pojke

(AKB- Hoppas det var OK att jag klistrade in ditt BF datum oxå?!)

Mars

April
17/4 - AKB, första barnet, en pojke
28/4 - zask, första barnet

Maj
8/5 - ia* andra barnet
15/5 - Emmah.S, första barnet, en pojke

Ja, det har jag :) Jag beställde en via messanger black. Jag är nöjd och tror den blir jättebra. Massor av fack men ändå bra storlek. Känns rymmlig.
Jag hoppas att det känns lika bra när jag använder den på riktigt och inser vad som verkligen ska få plats :p

Okej, är som inne på en Dash Deluxe så det får nog bli en sån :)

De gånger jag fått stickkissa (förra BM) har hon muttrat ngt om bra blodsocker och slängt den. Men de kanske kan visa äggviteämnen också?

Ja, följde Vintermamma tråden och ja, dom är ju snart färdiga:eek: Och då e det viii!:eek::D

Mars

April
15/4- Juzzzen, första barnet, flicka

Maj
8/5 - ia* andra barnet

Senast ändrad:

Jag ska fråga på måndag. Det var så mycket info när hon gick igenom allt och jag var så förvirrad så hälften gick in på ena och smet ut på andra sidan. Kortslutning :p

Mars

April
1/4 - Mikan, andra barnet

Maj
8/5 - ia* andra barnet

hehe, det jag märkte oxå;) Ni var så snabba så jag var tvunget att ändra!;)

Så alla , tänk på att ta sista listan:)

Jo, problemet är att vi är så snabba i denna tråd, jag fick oxå ändra eftersom vi skrev två samtidigt typ.

Jag saknar Viv! Hon mår väl bra efter olyckan???

Vad go' du är :love: har inte orkat sitta vid datorn igår. Har huvudvärken from hell :devil: och så känns det som att jag blivit nedsprungen av en häst :rofl:

Ska läsa ifatt allt ni hunnit skriva, jösses vad det skrivs här :D

Fortsätter lite OT :D

Vi kommer nog med största säkerhet att köpa ny bil innan lillen kommer, jag sålde min gamla Audi A4 och nu funderar vi på att byta bort sambons nyare A4 mot en ny Skoda Octavia kombi. Hade hem en igår och provlastade vagnen och till min STORA förtjusning ryms vagnen på längden :love::bow:, så ja, det lutar mot en Octavia!! Sen var det många många fler fördelar med den bilen också som att det tex är lätt att lasta och lossa liten eftersom att dörrarna är enorma!

Bra val :D vi har en sådan, dock ingen helt ny. Men vi är supernöjda! Stort utrymme i bagagen fast den inte ser så stor ut. Skön att köra, billig i drift, våran dricker 0,7 blandad körning.

Hoppas det blir rätt nu :crazy:

Mars

April
1/4 - Mikan, andra barnet
15/4- Juzzzen, första barnet, flicka

Maj
2/5 - Viv första barnet
8/5 - ia* andra barnet

Vad go' du är :love: har inte orkat sitta vid datorn igår. Har huvudvärken from hell :devil: och så känns det som att jag blivit nedsprungen av en häst :rofl:

Ska läsa ifatt allt ni hunnit skriva, jösses vad det skrivs här :D

Skönt att höra från dig! :)

Vila dig i form nu!

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 384
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Hur gör man egentligen? Varför är det så svårt? Vår sexåring vill i stort sett aldrig gå och lägga sig. Nu är klockan efter 23 och hon...
2
Svar
39
· Visningar
3 243
Senast: Linn-Nora
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 411
Senast: monster1
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 266
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar