Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
visst kan andra rida under tiden men avskyr att behöva be alla andra om hjälp. sedan brukar de duktigaste redan ha fullt upp.
Men det brukar ju ändå vara ganska bra omsättning på folk i hästvärlden. Hästar blir skadade, vissa säljer sina hästar för de inte har tid men kan gärna tänka sig att vara medryttare några dagar i veckan, andra kanske är jätte duktiga men har inte råd att ha egen häst eller varför inte att de kanske rider fina tävlingshästen men det kanske inte har klickat till 100% utan att de faktiskt letar efter en ny medryttarhäst.
Börja leta nu, då har ni gott om tid på er.
Det är exakt såna HM-byxor jag har. Köpte en storlek större än normalt. Den vanliga hade funkat men inte så länge till. De är alltså något stora och eftersom det inte är nån jättemage jag har så får man gå och dra upp dom då och då. Men det är absolut värt det!mina mamma jeans som jag köpte på hm har riktig linning, med knäppning, hällor och fickor. linningen går nedanför magen, men har ett mjuk mudd på ca 30 cm som går över magen.
Förra veckan hade jag liksom ont i magmusklerna. Så fort jag använde dom så liksom stamade dom som om jag sträckt mig. Men min mage växer också i rekordfart nu. Den är omöjlig att dölja. För bara ett par veckor sen så gick det. Nu är magmusklerna som vanligt igen, men då och då kan jag känna som mensvärk under en kort stund. Inte direkt värk, utan mest den här obehagliga illamåendekänslan i livmodern som man kan ha vid mens.Btw - är det någon som har fått några känningar från magen? Tidigare har jag haft lite växtvärk från och till, men idag har jag upplevt magen som väldigt "spänd" från och till. Blir bättre när jag vilar dock. Det låter ju som sammandragningar eller liknande, men herregud - redan?!