Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
åh grattis! Vad kul! Hur mår du? Jag funderade faktiskt häromdagen vem i tråden som skulle skaffa nästa först. Jag hade tippat på AKB el Emmah.S
Oktober är en väldigt bra månad att fylla år på, de gör jag
Trodde väl inte att det skulle ta sig så snabbt, men vi är visst kompatibla jag och sambon
Med A så hade jag mens tre gånger efter minipillerna, och jag hann med tre mens omgångar nu med.
Men med A så hann vi vara produktiva betydligt mera än vad som hinns med nu, men vi lyckades visst tajma rätt dag
Han frågade mig förra veckan när jag mådde så illa, då hade ju jag och A magsjuka. Då sa jag nej, i lördags på jobbet så var jag sugen på apelsinmer. Då kom första funderingen, drack mängder av det i början av A:s graviditet. Idag så tittade jag när jag hade mens sist, hade för mig den 16, men det var den 12.
Köpte ett test och kollade innan föräldrargruppen och skickade ett sms till sambon att vi MÅSTE skaffa större bil...
Ska till bm imorgon för hälsosamtal, var vi inte där igår typ?
Mår bra men har "mensvärk" from hell, och brösten spänner. Sambon är lite chockad
Så nu måste jag starta tråden höstmammor 2011, om den inte finns redan!
Svartfot: I after eight tårtan hade jag päronmousse
.