Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

åh grattis! Vad kul! Hur mår du? Jag funderade faktiskt häromdagen vem i tråden som skulle skaffa nästa först. Jag hade tippat på AKB el Emmah.S ;) :o

Oktober är en väldigt bra månad att fylla år på, de gör jag :D

Haha! :) I november/december nångång hade jag tänkt att börja verkstan igen :D

Trodde väl inte att det skulle ta sig så snabbt, men vi är visst kompatibla jag och sambon :D
Med A så hade jag mens tre gånger efter minipillerna, och jag hann med tre mens omgångar nu med.
Men med A så hann vi vara produktiva betydligt mera än vad som hinns med nu, men vi lyckades visst tajma rätt dag :angel:

Han frågade mig förra veckan när jag mådde så illa, då hade ju jag och A magsjuka. Då sa jag nej, i lördags på jobbet så var jag sugen på apelsinmer. Då kom första funderingen, drack mängder av det i början av A:s graviditet. Idag så tittade jag när jag hade mens sist, hade för mig den 16, men det var den 12.
Köpte ett test och kollade innan föräldrargruppen och skickade ett sms till sambon att vi MÅSTE skaffa större bil...
Ska till bm imorgon för hälsosamtal, var vi inte där igår typ?

Dú är inte kloooooooooooook! :D Men stort grattis!!!:love:

Ja vi har ju som sagt var inte så mkt att välja på då vi passerat 20 för några år sen :angel
Fast det känns konstigt att tänka att A ska bli storebror :eek:

Åhoj! Grattis! :D

Kl

Har idag köpt en maxicosi mobi till lusfis. Nu återstår bara att installera den i bilen, spännande. Hon har iaf provsuttit den i hallen och den verkar godkänd :) Känns skönt :)

Ang djur: supersorgligt att läsa om allas djur som vandrat vidare. Har bara varit med om det med vår katt, men vi avlivade aldrig henne, hon kom bara inte hem en dag... Däremot har sambo avlivat ett antal katter. Senast var för några år sen, första gången jag såg min sambo gråta på riktigt... Det var tufft. Det var alltså inte vår katt som bodde hos oss, uran hans sextonåriga Burma från när han bodde hemma... Kung Oskar hette han. Alla deras katter har begravts hemma i trädgården, i jättefina kistor som deras pappa lött ( heter det så) in fin text på :)

Jag själv fasar för dagen när jag måste ta bort Cos... Hur ska det gå till? Hoppas jag slipper uppleva det...

Lider verkligen med er som har svåra beslut att ta och er som varit tvungen att ta bort era fina djur...

Man försöker väl få syskon så det passar en själv :) tycker det är jätte häftigt att ni ska ha en till liten :laugh:

Mår bra men har "mensvärk" from hell, och brösten spänner. Sambon är lite chockad :D
Så nu måste jag starta tråden höstmammor 2011, om den inte finns redan!

Mår bra men har "mensvärk" from hell, och brösten spänner. Sambon är lite chockad :D
Så nu måste jag starta tråden höstmammor 2011, om den inte finns redan!
:D:p

Känns det inte helskumt? Jag tycker också det var igår man plussade, för första gången!:)

kl
Ni inser att det betyder att vi kommer splittras upp i andra föräldratrådar. Eller så får vi skaffa syskon kollektivt.

Ja, ni har en månad på er, annars blir ni vintermammor!
Kom igen nu va...

Jo det är lite märkligt. Har ju precis fått tillbaka mina bröst. kunna sova på mage och utan bh..snart slut på det!

Inte jag heller..fick myskänsla först när jag tänkte på det, hur dte skulle vara..
Men jag känner herreguud, jag har precis fått börja sova hela nätter, så nej..inget syskon på läänge om ens någonsin:angel:

Fast vi har och andra sidan haft det rätt tufft..tror nog att det är annorlunda när det flyter på lite mer utan kolik o depression..

Och jag är klar!!! :banana::bump::banana::bump: Nu ska jag bara njuta av mina två underverk och vänta på ev. barnbarn :D

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 133
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar