Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Det är väl lika bra vi klubbar det eftersom hon inte verkar vilja avslöja. :p:D

Fast då kan ju iofs ungen knappt vara tillverkad eller?

Eller jo, kanske. Vi klubbar det!

Nu finns det 1 st Vilgot och 5 st nappar i sängen, varav en napp sitter i Vilgot. Pappa har visat vart mapparna ligger och Vilgot har lovat och fixa det där själv inatt! :banana:

Yes.... fast vi håller det till buke ännu så länge . Inget på fejjan tack. Ni är en utvald
Sara dom fått vets idag. Gjorde tested idag:bump:

Va?! Inte fejjan :eek: jag som tänkte skaffa ett konto och lägga ut det :angel:

Grattis!!

Sambon här ockuperat datorn och min mob är urladdad. Sitter vid sambon mob och vi
Är inte kompisar...

Grattis!! VAr det planerat eller inte? Eler det får man kanske inte fråga... Tycker du kan ta dagen innan ;) Min födelsedag :)

åh grattis! Vad kul! Hur mår du? Jag funderade faktiskt häromdagen vem i tråden som skulle skaffa nästa först. Jag hade tippat på AKB el Emmah.S ;) :o

Oktober är en väldigt bra månad att fylla år på, de gör jag :D

Trodde väl inte att det skulle ta sig så snabbt, men vi är visst kompatibla jag och sambon :D
Med A så hade jag mens tre gånger efter minipillerna, och jag hann med tre mens omgångar nu med.
Men med A så hann vi vara produktiva betydligt mera än vad som hinns med nu, men vi lyckades visst tajma rätt dag :angel:

Han frågade mig förra veckan när jag mådde så illa, då hade ju jag och A magsjuka. Då sa jag nej, i lördags på jobbet så var jag sugen på apelsinmer. Då kom första funderingen, drack mängder av det i början av A:s graviditet. Idag så tittade jag när jag hade mens sist, hade för mig den 16, men det var den 12.
Köpte ett test och kollade innan föräldrargruppen och skickade ett sms till sambon att vi MÅSTE skaffa större bil...
Ska till bm imorgon för hälsosamtal, var vi inte där igår typ?

Jag troddde också på AKB ;) men Mikan har väl sagt tidigare att de ville ha tätt så jag är inte förvånad :)

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 133
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar