Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Mhmm, vänta ni bara. Snart är de 11 och får telefonräkningar på 500 för de smsat så mycket med någon tjej, de kan mer om de tekniska prylarna hemma än du så du får be han sätta på filmen för du fattar ingenting av apparaten, de pratar ett språk som gör att ordet "Va?" kommer att användas ofta (kan inte någon skriva en ordbok...) tycker att Sean Banan är coolast i världen, plus en massa saker som jag inte kan skriva utan att bli generad. Men de är underbara iaf :love:
Sonen brukar skicka mess med "Love you " bara sådär och då blir man så glad!!!:love:

Du låter som mig minus förlossning och tös. Vill inte för mitt liv gå igenom en förlossning igen och tös har jag en, vill ha ett friskt barn nästa gång men skulle inte tacka nej till en pojke.

Ett gott nytt jul ett gott nytt jul.... Skaka rompa ;) Tro inte du ska slippa Sean Banan här ;)

kl
Ni inser att det betyder att vi kommer splittras upp i andra föräldratrådar. Eller så får vi skaffa syskon kollektivt.

SPLITTRAS???????? Vad snackar du om?! Blir det syskon här så är detta tråd nr 1, alltid. Syskonets tråd kommer självklart också skrivas i, men denna tråd, den går bannemig alltid först :D

Även om T bara blir hälften så jobbig som jag var i min egna tonår så kommer jag slita mitt hår fler gången än jag kan räkna :eek:.

Herregud- vi kan ju inte strunta i BUKEBIBLEN!!! Jag har ju fått mer hjälp här än på bvc....

Eller hur! Helt galet fort har det gått.

Och jag blir rent nostalgisk när vi pratar såhär. De är ju inte alls längesedan vårmammetråden -10 startades och nu sitter vi här och en är gravid igen :love: Jag bara älskar denna tråd, så himla mycket!

Önskar så att vi hade kunnat träffas allihop med bebbarna, som snart inte är bebbar utan BARN :eek:

Herregud- vi kan ju inte strunta i BUKEBIBLEN!!! Jag har ju fått mer hjälp här än på bvc....

Det skriver jag också under på. Tyvärr så säger inte det så mycket om hur bra Buke är. Då besöken på BVC och föräldragruppen inte gett mer än att vi har fått henne vaccinerad.

instämmer! God natt alla fina bukevänner, tänk att man kan tycka om så många människor man aldrig träffat! Ni är verkligen underbara :love:

Förresten håll alla tummar och tår för mig i morgon. Ska på ytterligare ÅB med Kisse.

Här håller vi också tummarna för att det ska gå bra för kisse! :)

Och grattis mikan! Läste igår, men blev lite chockad, tanken på att vara gravid och få ett till barn ligger så långt borta för oss. Men ett stooooort grattis härifrån till er! :)

Själv har jag suttit med en jättetrött och gnällig bebis sen klockan 6 då hon vaknade för tidigt av en mardröm, men har vägrat att somna om.

Så nu sitter jag här, ont i huvudet, trött då jag sovit dåligt hela natten, en fruktansvärt sur rottweiler som INTE tycker om att vakna innan kl 9 och en förtvivlad labrador som väntar på sina tuggben efter maten, som jag inte kan ge för Selma håller på att dricka välling. Suck. Funderar på att packa in Selma i vagnen och gå på en långpromenad.

Tanken slog mig igår efter att jag läst den glada nyheten
"kommer Mikan lämna oss nu??!!"

Som många andra skriver, Du får inte lämna oss!!!!

Börjar seriöst fundera på bli tidig vintermamma 2012, typ februari eller mars??!! :o nu när man lixom är i gång :D Mkt för att jag får hela sommaren kvar med hästen, den lixom bara försvann?! Även perfekt läge att skaffa en unghäst kanske :D eller?

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 133
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar