Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11
*kl* min rottis kostade runt 6500 att kastrera. Vi gjorde det för att jag inte "orkade" ha en tik och hane tillsammans annars. Zelda hade helt fel färger och typ för att vara något att avla på, så då blev det hon, till min hanes stora glädje...
Kan ångra mig lite i efterhand, då hon är en så mysig hund, men det är ju fel att avla på något bara för att hon är mysig, när hon inte stämmer rasmässigt. :/
Idag har vi bara tagit det lugnt. Varit ute i det fina vädret på promenad med hundarna. Jag älskar verkligen vår voksi åkpåse, Selma är så varm och gosig i den. Är verkligen nöjd med vår urban jungle också, den har varit suverän! Det enda jag ångrar är att jag inte köpte en Swift också för att kunna ha i bilen hela tiden.
Selma är precis som många andra en expert på att dra ut saker... Blir bara lite trött ibland när man städar ett rum och går in i nästa och så har hon rivit ned/fram allting på 2sek igen. Vissa saker lär man sig att ha högt, tex klädnypskorgen och bomullspaddar, för att inte tala om toaborsten eller toapappret...
Sen en snabb fråga till er med flera bilar. Har ni två stolar eller byter ni plats på en stol?