Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilgot nickar instämmande! Speciellt kattlådan med alla tillbehör som spade, sopborste, utspilld kattsand osv är extra kul... Och lyfta på toalettlocket.Leksaker kan slänga sig i väggen- det är ju faktiskt vågen, blöjhinken, avloppsröret, duschkabinen.... ja allt annat är ju mer kul än leksaker....
Leksaker kan slänga sig i väggen- det är ju faktiskt vågen, blöjhinken, avloppsröret, duschkabinen.... ja allt annat är ju mer kul än leksaker....
...........Oj, vad läskigt! Egentligen tror jag inte på sånt där, men ibland kan även jag fundera på om vissa trots allt sådana förmågor. Som t.ex han i "Det okända". Men kritisk som jag är, så tror jag ändå att det är bluff och båg nånstans.
Kan säga att han tror inte heller på sådant... Faktiskt så berättade mamma detta för mig vilket gjorde att jag kände mig lugnoch trygg i att allt kommer gå bra!
Har nog inte sagt det förr, men Siri, det är det absolut finaste namnet jag vet! Min gammelkatt hette ju det, så det namnet har en alldeles speciell plats i mitt hjärta!
Tackar, Hon höll på att bli en Tyra men det var ett för "hårt" nqamn när vi såg henne, hon var ingen Tyra.
.
kl
ang. kön på barn
så har jag aldrig sett en sork som något alternativ
har alltid tänkt att om jag får barn så blir det en tös... och det blev det ju med, även om jag trodde hela graviditeten att det skulle bli en sork bara för att...
det är oxå ett litet dilemma för mig om det skulle bli fler barn att jag har svårt att se mig själv med en son, vet inte varför, det bara är så men självklart skulle en son ändå vara lika älskad, det är bara tankesnurret innan som skulle vara knas.