Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11
Skönt att höra att du mår bättre, du har verkligen haft det tufft!!
Vad ni skriver allihop, här har man inte hunnit sitta vid datorn på ett par dagar och har haft typ tio sidor att ta igen
Men nu är de lästa och jag har lite att skriva
Angående kläder och vad Milton brukar ha på sig så är jag jättenoga med att det alltid är mjuka och bekväma kläder till den lilla mjuka kroppen. Sedan spelar inte det så stor roll var de är köpta, bara de fyller de kraven och är snygga såklart. Här kör vi på en del stilrent och enfärgat, men även mönster, ränder, färger etc. Jag är totalt allergisk mot rena pojkkläder, utan här är det mycket unisex som gäller.
Angående jeans så har Milton 2 par, båda mjuka och fina, inga knappar på bakfickor eller i magen. Muddar vid magen och nere vid fötterna.
Och så har han alltid bodys. Ska han ha kortärmad eller långärmad tröja på sig så är det body under för jag vill inte att det klappar vid magen.
Pyjamas har vi hela pyjamaser med långa ärmar och långa ben. Aldrig med fötter, Milton är som jag och hatar vara varm om fötterna, speciellt i sängen när man ska sova
Svartfot: Jag beklagar verkligen de tråkiga besked du fått, både för din del och katten. Finns inga ord och jag vet inte vad man ska säga/skriva i sådana här stunder, men tänker på dig.
Emelie: Milton är nog ännu mer långsam än Ebba
Han sitter, bara sitter. Tar sig inte fram/runt varken sittande eller på magen
Oregano: Angående gamla handdukar, badlakan och lakan så hivas de ut i stallet som putsdukar etc. funkar skitbra! Porslin och sådant vill jag verkligen snart byta ut. De gamla går nog till min syrra som flyttar hemifrån till hösten (tror jag iaf hon ska
) eller så får de funka som extra porslin och lite slit-och-släng-porslin
Och vad fina kök ni har alla! Skulle också vilja ha en sittbänk vid fönstret i huset med lådor under. Dock är mitt kök några år gammalt (finns dock fortfarande som sortiment i Ballingslöv), men det kan ju skilja lite i nyanserna klart (ek-färgat, tyvärr..). Men ja vi får se, vi ska väl först flytta in
Förresten, igår hade vi tre visningar på lägenheten!! Ett bud läggs förhoppningsvis idag (har pratat med den ena tidigare idag) och sedan får vi se vad de andra säger. En visning till blir det, men inte förrän till helgen. Spännande är det!