Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hehe, tack för tipsen! Ska försöka få till det på ett smidigt sett. Sen är väl problemet att jag blivit lite av en babyklädsnobb. Vill verkligen ha kläder med bra kvalitét som är mjuka och sköna, istället för kvantitetskläder som tappar styrsel och som har dålig passform med tex tryckknapparna på för långa avstånd så att hälften av fettet på låren hänger ut. Nu pratar jag inte om kläder som kostar skjortan, men bättre än i lågprisaffärerna. Min favvo är gap, som är som ett bättre hm, men som tyvärr inte finns i swe. Passar alltid på att köpa upp ett lager eller ber mina föräldrar göra det när de är borta. Petit bateau, molo, kissielissie, Ralph lauren är också favoriter här hemma. Det har jag inte råd att köpa själv, men mor min är världens bästa som köper det istället. .
Det är det som jag är rädd ska missuppfattas, att jag inte använder svärmors kläder för att de är "för billiga" när det inte är det som är orsaken. Jag vet att det finns otroligt bra budgetkläder, har köpt massor med pyjamaser på babyland för i stort sett ingenting, som är söta och helt ok i kvalitén, men att köpa ett par skrikrosa strumpbyxor med katthuvuden eller ett par som tappar passformen efter 2 sek är så tråkigt att få och använda. :/ ibland kommer hon med jättefina kläder, försöker att använda de extra mycket ist för att hon ska bli glad.
Har nog minst 15 pyjamasar i stl hon använder nu och ibland har jag ändå inte många kvar i gardroben...
Lindexkläderna tycker jag har hållt jättebra - däremot villervalla, vartenda plagg går sönder vid tryckknapparna. Trist, eftersom jag tycker de är rätt fina, och så billiga är de ju inte. Likadant katvig, som väl också är lite dyrare?
Lindexkläderna, som vi i de flesta fall dessutom köpt begagnade, är i princip fortfarande som nya när de är urväxta. Likadant H&M och Kappahl.