Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

*kl*

Förlåt, men, säger min svärmor att Selma är röd i rumpan en gång till blir jag vansinnig!!

Åh nej, vad hemskt. :( stackars, stackars dig och din familj. :( tänker på er och skickar en stor tröstkram. Säg till om ni behöver hjälp med något.

Ursäkta men :rofl:
Första tanken som ploppar upp i huvudet var:
-sitter hon och tittar henne i rumpan HELA tiden. Konstig svärmor :D

Har en konstig humor i vanliga fall och den blir värre när jag är trött ;)

Nu har jag fått paus från bajsungen, han ligger uppe och vilar med pappan. Sska sluta med spectramoxet och se hur han reagerar. Får han feber igen eller ont i örat så ska vi åka in igen och få annan medicin. Hoppas att han äter lite bättre ikväll.

Nu ska jag sätta på en maskin tvätt till.................

Förstår att du är trött, men humorn är inte så konstig, ganska normal eller så har jag också konstig humor :D

Är det inte trevligare för alla om svärmor leker och umgås med Selma istället för att stirra på hennes RÖDA rumpa?

Jo det håller jag absolut med om! :D men stirrar man tillräckligt länge kanske den ändrar färg :idea:

Stackars selma som har en rumpstirrande farmor :D

Nä, nu ska vi kanske byta ämne innan Lottch blir sur på oss :angel:

Det är inga små beslut att ta... Speciellt inte när hela ens värld redan är upp&ner...
Stackars dig... och stackars katten...

Vet du någon som genomgår behandling på sin katt som kan ge råd? Jag fick en del input på hundforumet när jag frågade om min hund...

Jag är verkligen inte avundsjuk på din tillvaro just nu- men om du undrar något så vet du att jag finns... Inte för att jag heller kan svara på alla frågor som rullar i ditt huvud nu...
Men du- Tänk på dig själv och var lite egoist ett tag... Kela med katten o bara mys tills det har smält lite..

*kl*

Förlåt, men, säger min svärmor att Selma är röd i rumpan en gång till blir jag vansinnig!!

H har också en rumpstirrande farmor. :cool:

Svartfot: Lider med dig :(

Och så något roligare: H kryper :eek: Det går inte snabbt (än) men det går framåt. Sötnöt!

Tuva kryper också :) Första gången idag, på 8-månadersdagen!

Svartfot: Beklagar verkligen dina tråkiga besked! :( Kram!

Vad roligt :laugh: Maken vrålade nerifrån så jag halvt fick hjärtat i halsgropen :D Mödosamt och koncentrerat nu, men snart går det nog undan! 7 månader på onsdag.

Han är ganska tidig lille H :) Fast jag vet inte ngn som är tidigare än AKBs Snoddas....

Här hemma larvar vi vidare... Tror inte hon kommer krypa. Det går ju så fort att åla ;) Måste vara döjobbigt att upp på knä, ner på mage, upp på knä, ner på mage... Men men...
Ebba lär väl vara långsammast i hela tråden tror jag ;)
O skönt är väl det för jag hittar inte mina grejer jag handlade på ikea för att barnsäkra heller....

Nä usch. Fy vad trist, jobbigt, orättvist och förjävligt rent ut sagt.. Vet inte vad man skall skriva i sådana här lägen. usch usch usch. Skickar en jättebamsestor styrkekram till dig och din familj.

Jobbigt med katten också, fy f-n.. Tar ni lite hjälp av omgivningen nu? mor/farföräldrar som kan komma och stötta och snacka igenom allt med katt och dig osv.

Det är lugnt, skämta ni, skönt att någon kan få någonting glatt ur det. Själv håller jag på att få ett mentalt sammanbrott på det. :p

Svarar alla
Det logiska beslutet är ett helt annat än det känslomässiga. Det är en lättstressad katt. Som protestkissar. Och protestkissar MYCKET. Efter T födelse så har han blivit ännu mer tillbakadragen. O jag tror inte att en vecka på djursjukhus och veterinärbesök en gång i månade kommer att göra underverk för den saken. Att insulinbehandla tar TID. Att det måste ske på exakt samma tidpunkter jämt spritt över dygnet varje dag känns svårkombinerat med ett arbetsliv. Jag vet vad jag skulle råda någon annan i samma sitts. Men det e ju min kisseplutt.

Jag känner mig inte stark nog att ta de beslut jag måste. Utan vill bara fly undan hela situationen. Det är helt enkelt för mycket just nu. Gömma huvudet under kudden fungerade inte. Skitvärlden fanns kvar när jag tittade fram igen.

smörj S med salva och säg till svärmor att titta på hennes rumpa igen.. Nu är den viiiiiit :)

Ebba kan få låna lite kryp från H, så kanske jag får äta frukost i lung och ro någon vecka till ;)

På tal om (väldigt!) tidiga barn, en kompis gick när hon var 8 månader :eek: Hennes dotter blir 8 mån nu i mitten av månaden men verkar till sin mammas glädje ta det betydligt lugnare i livet :D

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 135
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 952
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar