Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11
Är såå trött! Min rottis hörde något utanför och började skälla som en galning kvart över 6. Mina föräldrar har lånat min labbe över helgen och då blir hon alltid extra nojjig när hon hör ett ljud. Detta resulterade i att vi alla vaknade till liv, så nu har jag och Selma tittat på tv i en timme, medan min dumma hund nöjt ligger på rygg med alla fyra benen i luften och snarkar i sin korg... Ibland får man svårligen besinna sig.
Jag och min vän hade en toppenhelg i åre. Tänkte passa på att tömma förrådet på mina grejer sen jag sålde min lgh, men det blev inget av det. Blev bara promenader med Selma i pulka, god mat, massor med tjöt och vi somnade på soffan vid halv tio varje dag, senast...
Selma tyckte det var superkul, hon tjöt av skratt när vi åkte i en liten backe med pulkan, hoppas på att hon börjar gilla skidor lika mycket som jag.
Min sambo var på skoterresa 10 mil bort, så det var därför vi passade på att åka. Han verkade ha haft en jobbigare ( läs: alkohol och skoteråkning) helg än vi, så han var helt död när han kom hem igår. Vilket var tur, för jag var helt slut efter en bilresa från 19.30 till 4.30 natten innan. Det fungerade helt klart bäst med Selma att köra på natten. Hon sov i stort sett hela tusan och somnade direkt i sängen när vi kom hem.
Spenderade söndagen med att hjälpa min granne att skriva hennes kuvert inför deras bröllop. Jag skrev en massa kalligrafi när jag var yngre och när jag skulle visa henne hur man gjorde så slutade det med att jag själv satt där, haha. Ibland är man lite för dum för sitt eget bästa. Hon var jätteglad, så det var helt klart värt alla timmar, helt klart.
Nu ska vi gå upp ur sängen och äta frukost, sen blir det dags för plockning, då vår Tina kommer idag och städar. Både jag och sambo var helt slut igår, sänder blir till att rensa idag.
sen ska min mamma bjuda på lunch
och i eftermiddag ska vi kolla på ringar.