Sv: Vårmammor 2010 del 9
Jag kommer med i gruppen i dagarna, så lås inte än!! Orkar bara inte registrera mig genom telefonen utan tar det när jag startar upp datorn
Duktiga ni är alla med tydliga mål!
Mina mål, vad jag kommer på än så länge:
- Bli lite fastare i hullet
- Äta nyttigare och mer reglebundet z
- Röra på mig mer.
- Inte äta onyttigt, förutom när det bjuds vid olika tillställningar typ. Iaf inte mitt i veckorna.
Ja sådär än så länge, funderar faktiskt på att pallra mig ner till gymmet en sväng redan idag, har inte använt gymkortet sen oktober förra året men sen fick jag så mycket problem med ischias så det fick va. Jo jag ska fasen till gymmet ikväll!!!!
Jag har ju den strängaste tränaren också (och har tjuvstartat, men om 30 dagar gör ju inte det någonting på topplistan längre )
Nu har jag skapat en grupp som heter Vårmammorna 2010, leta rätt på den och lägg till er så borde det bli lättare för oss att hitta varandra! Jag har gjort gruppen öppen, men tänkte att vi stänger den sedan när alla som vill har kommit med. Och så har jag lagt till Cattan och Zody
Jag kommer med i gruppen i dagarna, så lås inte än!! Orkar bara inte registrera mig genom telefonen utan tar det när jag startar upp datorn
Duktiga ni är alla med tydliga mål!
Mina mål, vad jag kommer på än så länge:
- Bli lite fastare i hullet
- Äta nyttigare och mer reglebundet z
- Röra på mig mer.
- Inte äta onyttigt, förutom när det bjuds vid olika tillställningar typ. Iaf inte mitt i veckorna.
Ja sådär än så länge, funderar faktiskt på att pallra mig ner till gymmet en sväng redan idag, har inte använt gymkortet sen oktober förra året men sen fick jag så mycket problem med ischias så det fick va. Jo jag ska fasen till gymmet ikväll!!!!