Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
A får ibland dricka ur ett metall-dl mått. Det brukar gå ganska bra annars är det ju pipmugg och sådant. Han dricker ganska bra, kallt vatten.
Du måste köpa sensorn eller ett par nike skor med inbyggd sensor! Men finns en app. som heter nike+gps du kan ladda ner för 15kr du inte behöver sensorn till!
Klockan är rätt stor och ärmresåren på min innerjacka är rätt tight/hård så förmodligen kom jag åt knappen. Jag såg på gps-spårningen att den lade av precis där jag stannade och kände på Vilgot och öppnade åkpåsen lite. Det är faktiskt första gången det händer. Snopet iallafall. Man vill ju liksom ha träningen dokumenterad, annars är den ju ogjord!Mähn vilken taskig pulsklocka, våga lägga av sådär! Kan det bli så nu när det är minusgrader eller varför blev det så?
Bra val! Jag är också så där, får tokångest när jag köper något dyrt. Men det går över i samma sekund jag får fippla och knappa och testa alla funktioner. Det är det absolut roligaste jag vet! Sen brukar det löna sig att köpa bra grejer på en gång. Jag är inne på min tredje pulsklocka eftersom jag var snål i början. Det är först nu jag är nöjd!Nu har jag beställt min pulsklocka (ångest åå hög nivå över pengarna), vart en garmin forerunner 305. De andra hade jag absolut inte råd med. Längtar dock tills den kommer.