Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut inte! Bara att fortsätta pryda golvet med överkast!Men då behöver jag alltså inte känna mig som en usel förälder för att vi låter överkastet vara kvar och försöker lära henne att backa ner.
Då har ni varit tillsammans lika länge som vi då, men för oss var det en kväll i december 2004.Det kan jag ärligt talat säga att jag inte trodde den där januarikvällen 2005.
Precis så påstår min sambo att han är så därför vill han inte lägga sej i det alls. Lite tråkigt kan jag tycka det är ibland då jag vill diskutera men det går lika bra att tala högt för sej själv
Ni med Voksipåsar, har ni Urban eller Classic. Det står att man kan ha Urban till de är sex år och i så fall tycker jag inte den är dyr... Det skulle vara skönt de dagar man måste släpa ut henne i -20...
Idag så kom en kallelse till ytterligare en kontrast röntgen och utlåtandena som jag begärt ut från de tidigare. Svor och grinade en skvätt när jag läste dem. Förstår att läkaren inte tyckte att det var en exemplarisk idé att jag begärde ut dem. Men jag tror ändå att jag mår bättre av att veta.