Vårmammor 2010 del 8

Sv: Vårmammor 2010 del 8

*kl*

Ni som bor på landet, vad har ni för internet? Vad kan man ha när man bor så här?

Mathilda är 5 månader idag så hon kanske ska få fira med en majskrok ;)
Jag ville gärna ha salva ja :) Stackarn är väldigt besvärad av ena övre huggtanden som verkar vara på gång. Är inte det en väldigt konstig tand att börja med?

Michellan, tack för svar :)

Kl

Sitter här i ett nystädat hus och är lite irriterad. :grin: Bestämde igår med ett par bekanta att de skulle komma hit och hälsa på oss idag. De skulle komma nån gång mellan 14 och 15, men de skulle sms:a innan de åkte hemifrån. Kl 13 sms:ar jag och säger att de gärna får komma närmare 15. 14:55 sms:ar hon att de blir lite sena för det hade kommit spekulanter på en bil de har till salu och de var ute och provkörde.

Tar man hem bilspekulanter när man är bortbjuden? :confused: Det tar dessutom minst 20 minuter för dom att åka hit sen när spekulanterna väl har åkt.

Inte hela världen, men vi har slitit järnet för att få allt klart till 15... Tycker faktiskt att det är dålig stil.

Vi valde 3 som internet. Anledning var väl för att vi har mobilerna hos 3, fungerar utmärkt, nu har vi även deras trådlösa router som också fungerar utmärkt även till PS3:an

kaktusblomman Mycket ovanligt att hörntanden skulle komma först, den brukar vara en av de sista som kommer.

här har vi Telia, för de är de enda som levererar fast hit, muttrar.
trådlöst är ingen idé då vi bor i skymundan för allt vad teknik heter :grin:

Men om jag hade en bil till salu och det var enda gången som köparen kunde så skulle jag definitivt skjuta på ett "kompisbesök". Fast jag hade försökt haft mera framförhållning än 10 minuter innan....

oooooooo ja! OM man hänger ut från balkongen och vinklar telefonen rätt så kan man ha tur att det finns en plupp mottagning....

hehe jag kan riktigt se framför mig hur du hänger ut från balkongen och försöker nå telefonen med örat för bästa mottagning :D :rofl:

Men om jag hade en bil till salu och det var enda gången som köparen kunde så skulle jag definitivt skjuta på ett "kompisbesök". Fast jag hade försökt haft mera framförhållning än 10 minuter innan....

Jo, men de här köparna måste ha ringt och sedan kommit på en gång. Kl 17 dök de upp, 2 timmar efter avtalad tid... :devil:

Vi har Net1 och är supernöjda.
Vi verkar bo i en enorm radioskugga och har svårt för att få mobiler att fungera här ute, men har alltid full signal på det mobila modemet.
Man får med en modem med router, så det går att koppla upp flera datorer trådlöst och det är humana priser :laugh:

*kl*
Måste bara berätta att dottern skrattade precis när hon såg grötskålen och fick haklappen på sig :rofl: :love: så söt i mina ögon!

Måste bara berätta att dottern skrattade precis när hon såg grötskålen och fick haklappen på sig :rofl: :love: så söt i mina ögon!
Vad gulligt! :love: Vilgot blir ilsken och ser ut som en citron i ansiktet när han förstår att det är mat på gång. Inte för att han är ilsken på maten utan för att han inte får mat omedelbart! :cool:

Nja, jag vet inte. Tycker vår dator är rätt snabb. Vi kan titta på typ tv4Play och youtube utan hack.
Men nu gick vi ifrån Telia mobilt bredband där jag fick sitta ute med datorn på trappen för att få nån form av signal och blev överlycklig om det bara tog en minut att byta sida på buke.
Så jag tycker allt är snabbt :D

En minut :eek: då har jag hunnit ledsna och stänga av datorn....
Vi verkar bo i något riktig täckningsskugga :s 100 meter längre bort är det tydligen mycket bättre. Får väl ta datorn och sätta mej i skogen när jag ska surfa då :angel:

Urk, jag är oxå allergisk mot Telia. Har iofs det nu, sådan där som man stoppar i USB grejen. En panikgrej för jag ville inte vara utan er ;) Men det går ut på torsdag...

Liknande trådar

Trav Nilema har lite att göra så jag har suttit och letat igenom gamla inlägg :angel: och funderar lite om saker som kommit upp, frågor om...
Svar
9
· Visningar
1 406
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka