Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur är det med din Lill-flicka? Mår hon bättre nu?
Sitter och planerar Selmas dop för. Vi har präst, datum och kyrka, samt inbjudningslista ( vi blir nästan 100 pers ) så det som återstår är att fixa lokalen, mat och klädkod. Hur ska ni göra på ert dop/namngivningsfest?
Vi kommer att ha vårt den 18 september, så antagligen kommer det att vara för kallt för att vara sommarklädd. Så himla svårt. Jag tycker att "herrarna" kan ha chinos och kavaj och "damerna" klänning, men hur skriver man det på inbjudan? Vi funderade på valfri klädsel, men eftersom jag inte fått klä upp mig fint på, jag vet inte hur länge, så ville jag att alla skulle klä upp sig lite. Allt för att kunna glömma alla problem och ge mig ut på en shoppingrunda och hitta en fin klänning.
så vi vill bjuda in alla till en stor fest och nu får det bli dopet eftersom min sambo aldrig får tummen ur och friar...
Kommer inte att kunna göra något åt det största problemet förrän på fredag, så det är bara att plåga ut den här veckan och se hur det går. Går det åt pipan är det stor risk för att vi måste flytta. och det känns sådär nu när allting nästan är färdigt.