Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så sitter vi mest hela dagarna, fast jag har fötterna på bordskanten. Vi pratar, leker med leksaker, sjunger, drar upp till sittande och tränar på att stå.En annan favorit är att man ska sitta i soffan med uppdragna knän och han sitter med ansiktet vänt åt mig och ryggen lutad mot knäna. Så ska man ta tag i hans händer medans han drar sig upp i helt sittande läge. När han klarar det får man ett stort leende
Ja det tror jag att de gör, Iggy gillar också att stå. Men när han blir trött sätter han sig ner helt enkelt
En annan favorit är att man ska sitta i soffan med uppdragna knän och han sitter med ansiktet vänt åt mig och ryggen lutad mot knäna. Så ska man ta tag i hans händer medans han drar sig upp i helt sittande läge. När han klarar det får man ett stort leende
Ja det tror jag att de gör, Iggy gillar också att stå. Men när han blir trött sätter han sig ner helt enkelt
En annan favorit är att man ska sitta i soffan med uppdragna knän och han sitter med ansiktet vänt åt mig och ryggen lutad mot knäna. Så ska man ta tag i hans händer medans han drar sig upp i helt sittande läge. När han klarar det får man ett stort leende
Det är nåt med det här året, ingenting är lagom längre Min S är ju inte ens ett litet barn, men i jämförelse med vissa barn här är hon ju en pygmé
Samma här..bara en liten skrutta här..väger inte ens 5,5 kg än, och har 62 i kläder(är 58 cm lång)
Och hon blir 3 månader idag!
A är 9 veckor och har fortfaeande 56 vissa bodys 62.... Har massor med fina plagg i 62 som jag vill att hon ska ha men som hon drunknar i. Väx, väx, väx
Jikes, Stella är 11 veckor och har ganska nyligen övergått helt till 62. Vad är det med vårmammor och jättebebisar egentligen?! Är det bara jag Ia* och _saga_ som har "små" barn eller?
Samma här..bara en liten skrutta här..väger inte ens 5,5 kg än, och har 62 i kläder(är 58 cm lång)
Och hon blir 3 månader idag!
Jikes, Stella är 11 veckor och har ganska nyligen övergått helt till 62. Vad är det med vårmammor och jättebebisar egentligen?! Är det bara jag Ia* och _saga_ som har "små" barn eller?
Nelly är en bestämd dam! Nappen vill hon INTE ha, och flaska skulle vi försöka börja med idag..går ju sådär..och gnäll gnäll när man inte får som man vill..Tror minsann damen kommit på att man kan gnälla utan anledning med..
Väldigt mammig nu, var iväg hos min stackars pålle som jag kanppt hinner med..o hon hade gallskrikigt s fort jag kom utanför dörren..Fan..Jag vill ju kunna ha min tid i stallet..Tar hon nu inte flaska heller..känns sådär..