Sv: Vårmammor 2010 del 6
Vilket r**Hål, ursäkta men så taskigt..Hur gammal är han egentligen? Fjortisbeteende..grrrr
*kl*
Här är en till som varit uppe med bebis två gånger inatt mot ingen gång i vanliga fall..varit så senaste 3 nätterna..Skumt..
Inte särskilt mycket lugnare idag nej.. Nu ockuperar han i alla fall inte vardagsrummet med sitt äckliga stinkande, alltid något. Bad honom dock städa undan efter sig innan han fick ta över sovrummet, tror ni det blev gjort? Nä.. Jag fick städa ur kräkhinken, stoppa kräkiga handdukar i tvättmaskinen (för dom hade han lagt på skötbädden, mycket intelligent) och plocka ordning.
Och vet ni vad - inte får man tack heller. Man får skäll för att man slängt ut en filt i en påse på balkongen så vi ska slippa kräklukt inne. Jag påpekade att HAN får tvätta den när han har ork, han menar att jag är puckad som "slängt" den och nu måste jag köpa ny. Vad rationell man blir av alkohol hörrni!
Inte mycket sömn blev det heller, S ville äta 3 gånger under natten mot vanliga 1. Oh, it's a lovely day! (nä, ja ä int bitter )
Vilket r**Hål, ursäkta men så taskigt..Hur gammal är han egentligen? Fjortisbeteende..grrrr
*kl*
Här är en till som varit uppe med bebis två gånger inatt mot ingen gång i vanliga fall..varit så senaste 3 nätterna..Skumt..