Vårmammor 2010 del 5

Sv: Vårmammor 2010 del 5

Jag har en platt ring som ska hänga i halsbandet med "Oscar" ingraverat:laugh:
Tattueringälskare som jag är så blir det nog hans namn nånstans på kroppen med. Men jag kan inte riktigt bestämma mig för vart och så vill jag nog ha slutat amma innan. Det tär ju lite på kroppen att bli tattuerad och så ska jag rätta till min ko jag har på armen, så där försvinner ännu mer blod.

Haha! Sen när jag sitter vid datorn nån gång ska jag visa vilket jag tycker är finast.

Nu måste jag snart väcka lillemannen eftersom vi måste åka till BVC om 45 minuter. Gillar inte alls att väcka honom när han sover. :angel:

Vad har du för vagn? *nyfiken*

En 06as Brio Duo. En jättefin vagn i övrig förutom att den är lite halv sämre begad och utan vändbart styre. Har spanat på Emmaljunga men dom är lite klumpiga...systrarna har Emmaljungor men Brion är lite mindre och nättare.

*kl*

Hittade en spännande dokumentär på svt-play som heter "Bebisarnas vetenskap". Här hittar ni den om ni skulle vara intresserade :idea:

Var det sprutdax idag? Lycka till!

Japp, och det var inte alls roligt... :cry: Vilgotälsklingen blev helt förkrossad och det kändes som en hel evighet innan sköterskan torkat rent sticket och fått på plåsteret, så jag kunde ta upp och trösta honom. När han lugnat sig var det dags för spruta nr 2... Usch vad ont det gjorde i mammahjärtat... :crazy:

Han växer som ska och är nu 61,4 cm lång och väger 6410 g. Han är 3 månader och 2 dagar gammal.

men stackars V! :cry: Kunde de inte gett honom båda samtidigt? Bävar inför Stellas vaccinationer, den 27e är det dags...

Armani, vilken superfin mobil till vagnen! :love: Var finns den?

Men liten då... :cry:

Är det efter dessa sprutorna de kan bli lite gnälliga och febriga i ett par dagar?

De har väl inte resurser så här i semestertider att vara två stycken som sticker. Som väl är så lugnar de sig ganska snabbt, iaf gjorde V det. Men det är fruktansvärt ändå. Nu sover han i sin bilstol fortfarande och jag funderar på att äta lunch innan han vaknar.

Jag tittade förresten precis på din lägenhet på Blocket. Vad fint ni har hemma! :idea: Precis i min smak! Tror ni har likadan matta som vi i vardagsrummet också!

Men Gud, det har du ju rätt i! Jag är lite snurrig, klart det är annorlunda i semestertider. :D

Tack, kul att du gillade det! Själv blir man lite blind, och ser miljoner saker som man vill ändra på. Nu är det ju dock skit samma, snart flyttar vi ju. :D Mattan är från Ikea, jag älskar den. :D

*kl*
Nu ska jag snart börja göra oss redo, kl. 15 är det dags för husbesiktning! :eek: Håll tummarna för att resultatet blir bra, vi hoppas och tror det men man vet ju aldrig.

Vad fin den blev! :)

zody Jag har med spanat på din lägenhet;)
Fin! Den blir nog inte svårsåld!
Funderar över hur du får blomman att stå kvar på tvättmaskinen
när den centrifugerar:D Eller är det bara pimp inför fotograferingen?

Superfin, vad duktiga ni är allihop! Skulle jag ge mig på nåt sånt där skulle det sluta med att jag sliter håret av mig, slänger skiten och köper en i alla fall :D

AKB; Jag hoppas du har rätt, kommer en tjej och kollar på fredag! :bump: Blomman är mest pimp, nu ligger skötbädden där. :D Innan Stella hade jag dock en blomma där och den stod kvar, vår tvättmaskin rör sig otroligt lite då den centrifugerar. :bow:

Nu så :) nu ser jag med... Fin! Du kanske ska halshugga katterna ;)

Vad heter du i efternamn? Har det anknytning med ditt alias på pixbox så kanske vi heter samma...

Senast ändrad:

Jag misstänkte att den var från Ikea, det är vår också! :D Tyvärr har den blivit ganska nedtrampad framför sofforna, men det är väl inte hela världen om man får köpa ny om ett tag. Den var ju inte så värst dyr.

Lycka till på husbesiktningen! Hoppas att det inte blir några tråkiga överraskningar.

Nu blir ju jag också jättenyfiken att kolla på er lägenhet när ni pratar om den :D vart hittar man den?

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 554
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 140
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 952
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar