Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Ni som upplever att babyskydden blir varma, vad har ni för stolar/märken? Vi har inte heller AC och just det där med supervarm bäbis i bilen har länge varit ett av mina orosmoln..
Vilgot är platt på ena sidan på bakhuvudet och har liksom en valk på andra sidan pga det. Han är liksom vänsterställd och har troligen en förkortad muskel på den sidan. Dock tycker jag att både det och huvudformen blivit lite bättre sen några veckor tillbaka. Han är ju mer intresserad av vad som händer och tittar därför åt andra hållet mer.Har missat helt... Varför har ni en sån kudde?
Trist med amningen men som du säger skönt att slippa tänka på det under eran stora dag är inte lite avis, vill ju också gifta mig... Men sambon tvärvägrar
Vad gäller amningen så tänker jag inte ha något dåligt samvete den här gången. Nu har jag härdat ut i nästan tre månader och första tiden är ju viktigast. Synd bara att jag inte har något vidare stöd från sambon. Han tycker det är praktiskt med amning. Fast jag ska inte klaga, han tar hand om V nästan hela tiden efter att han kommit hem från jobbet. Men jag vill ha hans stöd att delvis sluta, eftersom man egentligen "ska" amma tre månader till.