Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, här har vi fortfarande strl. 1... Men pampers då, det kanske är skillnad.
Jag med använder pampers 1 fortfarande. Men går över till 2 i nästa paket... har provat ngn enstaka 2:a i både libero och pampers med bra resultat... hihi
Pampers är ju bara hälften så tjocka
jag har sovit på saken. Nu ska jag hitta en skallra, en pipleksak, prasselpapper o nåt till. 2 flugor i en smäll. Småtygbitar får jag väl med hitta nånstans. Hoppas jag kan se upphängningen bra
Just nu gnäller jag och T ikapp...
Trodde det skulle vara underbart att komma ut till landet och låta maken jobba på distans. Men just nu ångrar jag nästan det draget. Solen gassar och det är kokhett så trotts solskyddsfaktor 50, solhatt, kläder och skugga så har hon blivit röd av att sitta på gräsmattan .
Känner igen detta! Har varit supernoga med att inte ha A i solen. När vi varit vid badet har vi legat i skuggan plus att han legat under paraply med filt över. Idag är han ändå röd om kinderna och på armarna. Vill ju inte har för mkt kläder på dem heller i denna hetta. I vagnen har vi filt över när vi är ute så hur solen llyckats hitta honom är en gåta ...