Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilgot fyller 6 veckor på måndag och *peppar, peppar* har han sovit bra precis varenda natt hittills. Oftast vaknar han 2 ggr och vill ha mat och ny blöja, men efter det är det bara att lägga ner honom igen och somna om. Har gått och väntat på bakslag hela tiden, men det kommer säkerligen så småningom!Hur går nattsovandet för er? Här vill vi inte somna på natten, sover dock gärna på dagen? Hur vänder man dygnet för jag vill inte väcka honom när han sover?
lyllos
Här är det insomningen som är lite traumatisk. När han väl somnat så sover han 3-4 timmar. Jag blir helt förstörd av detta gråt
Han är snäll och glad hela dagen, tills sambon kommer hem, sen blir han deppig. Stackars sambon..
Jag upplever Liberos blöjor som väldigt hårda jämnfört med pampers. Någon annan som tänkt på det?
Vet inte hur man vänder på dygnet på bästa sätt, men på natten tänder vi så lite lampor som möjligt och pratar inte så mycket med honom.
Jag upplever Pampers blöjor som väldigt sladdriga i jämförelse med Liberos . Jag föredrar Libero, tyckte att "nätet" i Pampers blöjor lossnade och geggade runt bajset
Kl
Några tips? Skjort-klänning hade kanske varit något?
Jo lilla Grodan somnar bäst på pappas mage. Mammas går inte för då letar han bröst hela tiden.
Pampers läkte som ett såll o hon blev röd av lotion som finns i dem. Jag har euro shoppers tvättlappar som är helt outstanding (riktigt mjuka o fina) och vatten. Låter henne lufttorka eller eftertorkar lite med en torr tvättlapp.
Blä vilken seg dag det är här. Det ösregnar men är ganska behagligt ute. Tvingade sambon att köpa med pizza hem till mig på lunchen. Jag tror jag ätit mer onyttigt sista månaden än vad jag tidigare gjort under de första 8 månaderna. Nu har jag gett upp fullständigt...