Sv: Vårmammor 2010 del 4
*kl*
tänkte skriva lite om förlossningen, men nu är grodan på väg att vakna aå det får bli en snabb uppdatering istället.
Har fått sova två nätter i rad nu förutom amningen två ggr per natt. Underbart att kunna sova igen! Och vända sig i sängen utan hjälp..
Har varit ute och gått idag, första riktiga rundan sen trafikolyckan i november. Ryggen är mkt bättre nu när magen är borta och det var så skönt att kunna gå längre än till stallet!
Nu blir det promenader varje dag som vädret tillåter.
Mår så bra att jag blir sugen på att rida, men det är kanske bäst att vänta lite till. Är ju faktiskt inte ens två veckor sen förlossningen.
Men när jag äntligen mår bra så är det ännu svårare att låta bli hästen, särskilt i detta underbara väder.
Ryggen är som sagt var mkt bättre, underredet känns nästan som vanligt, fibromyalgin håller sig lugn. Visst är jag trött och brösten spänner men det är bagateller just nu.
Hade ett par gråtattacker häromdagen men idag så är allt bara
Grodan heter numera Alexander. Han hade besök av bvc och hade då gått upp 330 gram sen vi kom hem från BB. På 5 dagar alltså. Jag behöver alltså inte oroa mig för att maten inte räcker
Ska dit på onsdag och väga och mäta igen.
Kan man få snabblektion i hur jag fixar in en bild??