Sv: Vårmammor 2010 del 14
Nej, det fick man verkligen inte. För de flesta blir negativt inställda av "påhoppet". Att man dessutom får lära sig att inte ställa frågan så att kunden kan svara nej typ; Kan jag hjälpa dig med något? Utan ska ställa en fråga som kunden måste svara en mening på typ; Vad kan jag hjälpa dig med?
Handeln i ett nötskal!
Merförsäljning är en sak, men då har man skapat en kontakt med kunden och känt av läget....
Tacka vet jag att jobba med hästar, värre är det med hästägare/stallägare
Nej, det fick man verkligen inte. För de flesta blir negativt inställda av "påhoppet". Att man dessutom får lära sig att inte ställa frågan så att kunden kan svara nej typ; Kan jag hjälpa dig med något? Utan ska ställa en fråga som kunden måste svara en mening på typ; Vad kan jag hjälpa dig med?
Handeln i ett nötskal!
Merförsäljning är en sak, men då har man skapat en kontakt med kunden och känt av läget....
Tacka vet jag att jobba med hästar, värre är det med hästägare/stallägare