Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår att du tycker det känns onödigt att anmäla. O det skulle knappas leda någon vart. Men skriv ner vad som skedde och när det skedde. På så vis så har du mer tillförlitliga anteckningar för om det skulle ske igen och om du då vill anmäla.
Äsch du behöver väl inte tala om hur vår vänskap hänger ihop och som du säger så känns det som vi känner varandra ganska väl. Jag tror jag har ett hum om vad för typ av häst du gillar
Jag är uppbokad torsdag (26:e) nästa vecka, sen har jag inget planerat. Kan även på helgen om det passar AKB eller uppfödaren bättre. Kan du inte länka annonserna eller pm:a, blir ju nyfiken
Ja jag ska inte ens börja skriva om svägerskans barn, det är inte barnens fel att de är som de är utan det är ju faktiskt svägerskan och svågern men det är barnen man blir irriterad på. Lite synd men så är det.
Jag var inne på att vända mig till T och i överdriven babyspråkston säga: det är synd att dumma, dumma X är SÅ dum att h*n inte förstår att det inte är roligt att bli kalla dum. Även om man gör det genom att prata i en gullig ton till dig. Och ännu tråkigare är det att h*n tycker att det är ett lämpligt ord för dig att lära dig. Men det är väl för att du ska kunna förklara för X hur dum X är…
… O sedan vända mig till personen ifråga och i vanlig samtalston säga: jag hoppas att du förstår min poäng för jag vill aldrig höra dig säga till T att jag är dum en gång till.
------------------------------------------
Men jag kan också vara riktigt elak. Och det är väl tveksamt om detta är den bästa lösningen om man vill bibehålla en någorlunda respektfull relation.