Sv: Vårmammor 2010 del 12!
Sötungen alltså
Kl
Juzzzen: Vad roligt att du kommer till Halmstad
Shit vad jag längtar! Härifrån är det väl 10 mil ungefär så det körs väl på en timme, förmodligen 1,5 då jag nog får stanna till ett par gånger och ge Milton napp och sådär
Just det där med kommentarer till gravida är ju också ett kapitel för sig.. Blir faktiskt förbannad på folk som tar sig rätten att säga vad de vill och ta och klämma på magen etc. Tjockis fick ju jag också höra samtidigt. det var också lite komiskt eftersom jag och min svägerska var gravida samtidigt. Jag är ganska smal av naturen, medan hon är ganska så överviktig, givetvis var det ingen som kallade henne tjockis under graviditeten
Det värsta jag var med om var en morgon när jag skulle gå av mitt arbetspass från natten (tror jag redan har berättat om detta, men tar det igen). Jobbade extra natt inom vården. En av undersköterskorna som jobbade dag la sig ner på min mage och började prata med magen. Jag blev helt ställd, generad, arg, ledsen och kände mig utsatt typ. Även andra i rummet reagerade på detta. Är fortfarande arg på mig själv som inte sa något, utan försökte skratta bort det. Blev nog alldeles för ställd för att veta vad jag skulle säga..
Modett: Vad roligt med dina medryttare, jag har också hittat en liten medis, fast en Matilda
Är så himla nöjd alltså och undrar också var haken är! Hon är ju bara 13 år, men är skitduktig. Snäll, ordentlig, lugn, rider jättetrevligt och verkligen en supertrevlig mamma som är med henne varje gång - kan det bli bättre?