Vårmammor 2010 del 12! <3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårmammor 2010 del 12! <3

*kl*

Har fått en lapp om att jag ska ringa och boka tid för gyn. cellprovskontroll. Hur ont gör det att ta på en skala? :crazy: var ju gravid när jag fick första kallelsen.

Knappt alls och går jättefort. Inte det bekvämaste ställningen att sätta sej i med särade ben men annars ingen fara ;)

Ni e så välkomna så. Det är ju tragiskt att det ska vara så. Men om ni vill skaffa syskon så låter det som att det är bättre för er att flytta tillfälligt.

Jag var väldigt tydlig från början att jag kommer att bli en jobbig patient att ha och göra med. Så jag ville ha en BM som var erfaren och som skulle orka med mig.

Det är väl den vanliga gynställningen eller? Det står ju att det är smärtfritt men jag tror inte på landstinget, bättre och fråga kvinnor som gjort det och som inte förskönar :o

Då ska jag nog våga göra det. Jag är ju pinsamt rädd för smärta :o

Vi har lagt till en liten brädbit så att fönsterbrädan har blivit bredare nu så att man kan ha lite lampor och kanske en liten blomma i fönstret (plastblomma) :) Funderar på om vi bara ska göra en hissgardin som rullas upp helt till fönstret istället för att ha gardin. Morgonsol rakt in i rummet :idea:

Vi har djuuupa fönster, i H´s står denna lampa:

dsc06680_127195628.jpg

H´s rum är i norrläge så funderar starkt på att kanske ta bort gardinen helt.. Blir ju skugga hela dagen, och eftersom han bara har det lilla fönstret behövs allt ljus som går att få!

Himla fin byrå ni har förresten..

Byrån var furu, jag har målat den vit :angel:
Just nu har vi en lampa som ser ut som ett akvarium som snurrar och som "familjen" fick i julklapp av min mormor. Isabella själv fick två keramiktomtar :grin:
Skulle vilja ha djupa fönsterbrädor/fönster men det är ganska normaldjupa. tycker det är så fint med djupet som sväljer många fina saker :love:

Älskar också djupa fönster, gjorde dock inte besiktningsmannen som snackade om att det kan innebära kondens :angel: Men faktiskt så har vi inte haft några sådana problem alls.

Haha, ja att måla vitt is the shit :D Letar febrilt efter ett old school skrivbord till ett av rummen, vitt ska det vara. Hoppas hitta ett vitt och slippa måla om, för min projektlista är LÅNG - och växer betydligt snabbare än den betas av.

Jaha, jag har aldrig sett kondens i de hus jag har varit i med djupa fönster. Fast så kan det säkert vara.

Tror inte riktigt jag vet vad det är för stil du söker på skrivbordet?

Hihi så ni kom ihåg! :) jo det gick bra! :banana:
Några små saker men inget man inte kunde vänta sig på ett hus från 60 talet! Jo ett duschen ville inte funka i det nygjorda badrummet. Men det ska nog inte vara så drygt att fixa! Troligen någon packning i blandaren som torkat. Så nu är det kontraktskrivning på torsdag och tillträde sker nog inte långt efter det för vi tänkte försöka vara ur lägenheten 1 april! Snabbt ska det gå! :)

Annars så är jag sur på min dator som verkar ha pajjat. :mad:

Hihi så ni kom ihåg! :) jo det gick bra! :banana:
Några små saker men inget man inte kunde vänta sig på ett hus från 60 talet! Jo ett duschen ville inte funka i det nygjorda badrummet. Men det ska nog inte vara så drygt att fixa! Troligen någon packning i blandaren som torkat. Så nu är det kontraktskrivning på torsdag och tillträde sker nog inte långt efter det för vi tänkte försöka vara ur lägenheten 1 april! Snabbt ska det gå! :)

Annars så är jag sur på min dator som verkar ha pajjat. :mad:

Spännande :banana:

På tal om snabbt, så undrar jag hur det gått för Western_Ivy idag?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
10
· Visningar
1 311
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 082
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar