Vårmammor 2010 del 12! <3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårmammor 2010 del 12! <3

Då går den 29 bort alltså, då är vi två som inte kan!

*kl*

Vi har fått nya sängar:bump:. Våra nuvarande är utslitna och skulle gärna byta ut dem, men så köpte vi ny soffa och behöver ny bil så vi sa att det får vänta ltie.
Så pratar mamma med sin moster som blen änka för ett tag sedan. Precis innan maken dog hade de köpt ny säng och nu ska hon flytta till lägenhet och sängen får inte plats. Så vi FÅR den gratis! Knappt använd, behöver bara hämta den i Höör. Det gör vi gärna :D

I mars så kan jag inte den 22e. I april så kan jag inte 27 och 30e.
Annars är det fritt fram:bump:

Synd att det inte är ite senare. Då kunde vi tagit Skånes Djurpark :)

Jag kan nog nästan när som.. Har bvc nån gång den 20nåt..ska kolla sen..

AKB- tycker det låter förträffligt med det du hade hemma :) Dill? Jag hade gjort potatismos och kokt fisken halvfärdig. Havkokt grönsakerna med eller om de är frysta värmt dom så att de vattnar av sig. Gjort en sås med dill i.
Potatismoset runt om- blanda i en äggula med :)
Lägg i fisk och grönsaker i mitten o på med en härlig dillsås som du hällt grädden i :)
MUMS!!!
Hoppsan! Glömde att jag hade gratinerat den klar i ugnen :)

och jag kan inte 16:e el 31:e mars. Annars är det fritt här oxå :) har faktiskt aldrig vart på busfabriken, så jag vet inte hur det är för små barn. Men ytan finns ju och det var ju gratis som sagt.

Tack:bow:
Kom nyss hem ifrån affären med, då köpte jag faktiskt färsk dill och kräftstjärtar:)
Ska bli gott det här:d

Mums mums :)
Va hungrig jag blev nu bara för det ;)

Ebba vaknade med så vi får väl ha fruktstund snart :)

Nu har han fått somna in min älskade häst. Vi begravde honom vid ån som man rider/går förbi var och varannan dag. Jag gick ner med honom och sen lämnade jag över till min man som fick hålla. Jag gick iväg och satte mig ca 100 meter ifrån.

Zloty Zadac 1996-2011

4.JPG

Ganska nyligen hemkommen från bukemammor-träffen. jag var tvungen att åka tidigare och hämta Alice på dagis. Men vi hade det supertrevligt och Oregano bor jättefint. Så kul att träffa Aneka den här gången också och kan tala om att marängmuffinsen var jättegod att smaska på i bilen :d :D

Massor av kramar från mig!! Så mkt jag vill skriva till dig men vet inte hur jag ska uttrycka mig för att det inte ska bli fel!

Sov gott vackre Zadac.

Trapalanda har fått en till häst som betar på de evigt gröna ängarna. Skickar ett lass med tröstkramar härifrån.

:cry:
Förstår hur jobbigt det har varit... Jag hade nog inte heller orkat vara med...

Men tänk på alla underbara stunder ni haft :) Den på bilden ser skön ut. Hoppar han jämfota med bakbenen??

Det är de fina stunderna jag minns med min häst så här två år efteråt iaf...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
10
· Visningar
1 298
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 071
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 022
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2