Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och speciellt av fackordförande att gå och prata med andra om vad jag ska göra och att säga att det dessutom är klart. Inte vet jag vad hon har fått det ifrån, om det MBL:ats eller. Om det här jobbet inte ens kommer på tal nästa vecka har jag god lust att fråga varför det cirkulerar rykten. Men jag vet inte om man "kan" göra det. Hur som helst måste jag iaf efter mötet prata med HRA:n och säga att jag verkligen vill byta avdelning, att jag mår dåligt på riktigt att vara där jag är nu pga chefen.Nä fast det är väl lite dåligt av dom att skriva ditt namn och tjänsten på en tavla som alla ser?
Vet att du skrivit förut att du är missnöjd med planlösningen. Det är ju verkligen trist. Men jag blir ändå lite nyfiken, kan du inte slänga in en bild på ritningen och berätta vad du är missnöjd med? Jag gillar att kolla på planlösningar.
Hehe! Och jag börjar bli lite nervös! Nu hoppas jag bara att busungen ska bli trött så jag får duscha och göra mig iordning. Ni vill väl inte se en Oregano i mysbyxor antar jag.Nu är jag och Milton strax klara och redo att börja rulla ner mot Oregano!