Vårmammor 2010 &Co del 20 <3

Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 <3

:banana: GOTT NYTT ÅR :banana:

Och givetvis grattis på födelsedagen aneka

P.S Jag tycker ändå att detta är en ganska värdig avslutning på vår tråd.

Det håller jag med om. Tänk att vi skrivit närmare 40.000 inlägg :eek: om våra högst intressanta liv och vardag ;)

Sover resten?
Vi fick i alla fall sovmorgon till kvart i nio, inte ens hästarna bankade i stallväggen. :bow:

Jag är glad att jag röjde i köket inatt, det var skönt att komma ner då imorse. Annars brukar sånt ge ångest :D

Här fick vi snällt vakna vid 7... :)
M somnade som vanligt vid 21tiden och jag o sambon stupade strax efter 00 ;)

Hoppas alla hade ett trevligt nyår igår, det hade vi o massor av efterrätt har vi kvar med ;)

H sov oroligt från 06 och vaknade 07, men eftersom maken fick sovmorgon igår hoppade han upp med honom utan att knota så jag fick sova till närmare 08.30. Skönt!

Jag gjorde både saffransglass och semifreddo så vi har massor kvar i frysen vi också men semifreddon är nog bara freddo nu ;)

Sovmorgon till 8.23

Men hallå?! Har vi övergått helt till andra tråden nu?
Jag tycker det känns lite vemodigt...

/Fanny, som tycker det är oerhört jobbigt med förändringar :D

Jo det är lite sorgligt faktiskt ;) Men dubbelarbete att skriva i två. Vi får väl se var det landar, om det blir som tänkt att den blir för känsligare diskussioner eller om allt flyttar.

Jovisst finns det sentimentala skäl till att skriva här, samtidigt som det är väldigt bra att kunna skriva mera öppet om jobbiga saker.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 083
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 132
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 411

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj

Hästrelaterat