Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20
Första gången sedan jag var 15 som det blir ett lugnt nyår för mig och det känns sååå skönt. Bara lilla familjen. Som det ser ut nu, hips vips bjuder någon in sig själv
Jag är en partypooper som inte åker iväg någonstans på nyår, vägrar ta in hästarna så tidigt som det skulle bli om jag gjorde det innan vi for, och har dem ju definitivt inte ute tills vi skulle komma hem. Plus att det vore besvärligt att åka iväg med H, drar mig för det nu för tiden
Då måste man försöka söva där, och hur lätt är det när han är på okänt ställe och antagligen upptrissad. Sen ska man få hem honom utan att han vaknar..
Eftersom vi inte vill ha någon röjarfest med H i huset så försvinner de flesta vänner vi har som är utan barn, de vänner som
har barn är ju i samma sits som vi = tycker att det är besvärligt att åka iväg (vilket jag bara antar, har inte ens frågat eftersom det känns skönt att ta det lugnt
). De senaste 6 åren har vi firat nyår med H´s gudföräldrar och de hade ju kunnat komma eftersom hon är gravid och inte vill på något vilt party, men de ska vara med släkten i år.
Shit vad långt det blev, men en välbehövlig liten rast. Har jobbat på sedan lunch så behövde vädra hjärnan!