Vårmammor 2010 &Co del 20 <3

Sv: Vårmammor 2010 &Co del 20 <3

Men så tråkigt... Hoppas att någon kommer.

Jo, vi väntar. Nu har han fått Ipren och springer runt och leker och verkar ganska pigg. Vi skulle hålla koll på hans allmäntillstånd.

Men så tråkigt... Hoppas att någon kommer.

Jo, vi väntar. Nu har han fått Ipren och springer runt och leker och verkar ganska pigg. Vi skulle hålla koll på hans allmäntillstånd.

Ja allmäntillståndet är ju det viktigaste :) skönt att han bli så pigg av febernedsättande!

Jag och Vera vill komma! Vilken tid spelar mindre roll.

Ja men då ses vi imorgon! :idea: Ska leta rätt på dedära glasskålarna också men det finns risk att de är kastade i M's iver när han städade :(
Tycker vi kan säga kl. 14 och de som kommer kommer, gör inget om man kommer tidigare heller för min del.

Men grattis, vad häftigt! :D Och vad avis jag blir, här kanske det inte ens blir något syskon. :( Sambon vet inte om han vill, men jag känner att vi behöver prata igenom det ordentligt snart för han är så luddig. Så håll tummarna för oss, jag bakar gärna bebis till våren. :angel:

Ang. träff imorgon så kan inte vi komma. :o Jag har dubbelbokat, har lovat min farmor att hålla henne sällskap på sjukhuset imorgon när hon ska in och göra en DT med kontrast. Ber så hemskt mycket om ursäkt, men jag hoppas verkligen att ni bestämmer träff snart igen!

Nu ska jag krypa upp i soffan bredvid sambon och invänta del två av Misterioso - någon mer än jag som blev hooked igår? :)

Grattis! Vad bra att du hinner läsa klart första året och sen vila dig lite över sommaren :)

Ödet! ;) Grattis!

Zody: det blir fler gånger :) träffarna är inte så ofta men de blir fler :idea:

Oregano: roligt! Ni är så välkomna så!

Ödet! ;) Grattis!

Hahahaha, det där ödet alltså ;) Jag tror på ödet :D

Tack snälla alla ni! Vi är både skitglada och skiträdda :o Har världens bästa svärföräldrar, vi ringde hit svärmor ikväll, eftersom hon alltid har varit ett sådant otroligt stöd med Milton och därför kändes det helt rätt för oss båda att prata med henne om det, och hon blev givetvis direkt jätteglad och att det var väl inget att snacka om?! Så känner ju vi också, absolut inte abort, men det kändes bra att höra från någon annan och veta att vi har stöd :love:

Modett: Jag ville ju ha ett sensommarbarn (påminn mig om det när jag går och gravid-svettas hela sommaren, tack.... ;) ) så det är jag jätteglad över. Men samtidigt är jag lite nervös över sommaren. Nu är vi där med ekonomin igen. Jag behöver jobba i sommar, så är det bara. Går jag tillbaks till gammalt jobb, så är det inom vården, natt (2-3 nätter i veckan) vilket jag tror att jag fixar, om jag mår som jag gjorde med Milton. Då jobbade jag mina sista nätter i slutet av april = en månad innan han föddes, vilket var tungt men helt okej ändå.
Fast helst vill jag sitta på kontor. Alltså jag läser ju försäljning/marknadsföring och tänkte höra med min bästa väns pappa som är ekonomichef i kommunen, både efter praktikplats nu i februari och kanske då senare jobb i sommar. För då tror jag att jag utan problem hade klarat hela sommaren.

Nu håller vi tummarna för att sambon får det där jobbet han har sökt, för då är det inget att fundera över, rent ekonomiskt alltså.
Sedan sa vi som så att spjälsäng, skötbord och duovagn har vi. Vi har sparat massor av Miltons finaste kläder och givetvis köps nytt, men det känns ändå bra att det finns lite helt enkelt =)

Nu är det bara det absolut svåraste kvar - at berätta för mina föräldrar, hua...... :o

Grattis!:banana::bump:

(Och jaa, jag är avis;))

Tack snälla!! Tänkte på dig när jag plussade och fick lite dåligt samvete :o Här har jag "otur" att bli gravid (missförstå mig rätt, jag kände precis samma när jag blev gravid med Milton, men samtidigt är det världens flyt och lycka!!) och så finns det andra som kämpar på och vill inget hellre....

Vi kommer oxå gärna om vi får? Tuvs är dock lite förkyld... Snorig (genomskinligt) och lite hostig. Men pigg å gla. Hade det varit dagis hade hon gått dit om man säger så... Men ni får bestämma :)

Nä men mig behöver du inte tänka på! Det kommer ta sig för mig med:D
Har minsann planer på att försöka få Oscar att sova på sitt rum i natt ;)

Klart ni får! :)
Alltså både jag och Bellan har snorat och hostat hela hösten men vi har inga aktiva förkylningar i sig.

Nä men mig behöver du inte tänka på! Det kommer ta sig för mig med:D
Har minsann planer på att försöka få Oscar att sova på sitt rum i natt ;)

ja det är jag övertygad att det gör! Det är bara en tidsfråga tror jag :laugh:
Ja, skicka över Oscar i eget rum, har han inte sovit i eget rum innan? Eller det är bara nu?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 087
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 133
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 420

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Textilåtervinning
  • Autistisk bror
  • Badrumsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat