Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18
kl
Men hjälp vad ni skriver, här 'r man iväg en dag och har sen FEM sidor att läsa ikapp
Ja, vet inte riktigt vart jag ska börja, ni har ju pratat om typ allt ocj lite till
Ang kläder så har vi oxå kunnat använda de flesta storlekar väldigt länge, och M drar nog främst 86 nu men allt nytt som köpes/fås är 92 även om det ännu är lite stort så funkar vissa plagg bra. Lite beror nog detta på att vi torktumlar allt så då krymper det lite, för hon är ju bara 81cm lång och 10.4kg på 18månaderkollen.
Vad gäller kläder till mini så blir det att handla nytt, troligen begagnat, eftersom vi inte har något kvar i mindre stl än 74, vi har sålt allt pga flytten främst och att vi då inte skulle ha fler barn
Igår i Sthlm då...
Vi hade en jättetrevlig dag och det blev även en tur in till City för lite promenerande då vi från början bestämt träff med min pappa under eftermiddagen men de fick andra planer så då hade vi massa dötid istället. M åkte sele med sambon och var nöjd och glad inne när vi kikade på mässan och när showen väl böejade på kvällen så satt hon som ett ljus i drygt en timma innan den intrenationella hoppningen börjad för då började hon tröttna så vi gick ut. Gick sedan in och kollade lite precis innan pausen, men bestämde att efftersom det var paus på nästan en timma och sedan mera hoppning så blev det hemfärd istället.
M somnade i bilen men sov oroligt och hostade upp lite slem efter en stund.. Jag flyttade bak till henne i bilen och vi for vidare, typ vid Kungsör så får hon hostattack igen och spyr ner hela sig och bilstolen
Jag kastar mig ur bilen för att inte kräkas själv, men det gick ju sådär... Så sambon stod och torkade M i bilen och jag stod o kräktes i vägkanten, lagom kul sådär! men sen gick det bättre och hon somnade igen när vi åkte vidare, så vid 00.30 när vi var hemma var det bara att kasta henne i duschen och sen fick hon somna med oss, men sov till 7.30 i sin säng och till strax efter 9 vid oss, så det blev ju bra ändå
Nu är sambon ute och sanerar bilen och M börjar tycka jag är trisst som kollar buke
Ojoj, blev lite långt