Vårmammor 2010 &Co del 18 <3

Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18 <3

Är det pli det handlar om? :D Däremot är jag förvånad över att kravspecen verkar ha gått igenom kvalitetskontrollen även den här gången, för det trodde jag aldrig. Inatt fick jag väcka lillemannen kl 4, för då tyckte jag att han sovit lite väl länge utan att äta.

Jag säger ju det du har pli på dina barn! :p

Jag hoppas mina krav går igenom den här gången också! Låter lovande att det gjorde det för dig två gången iaf! :) Jag börjar bli riktigt nyfiken på vem det är som gömmer sig där inne och hur han kommer se ut!

Ja, visst är det spännande?! Mina killar är helt klart lika varandra, men jag tror nog att A är mer lik mig än vad V är. Sen tror (hoppas iaf ;)) jag att A kommer att få mina bruna ögon, för de är mörkare än vad V:s ögon var. Det ska bli himla roligt att se vad de kommer att ha för likheter och olikheter! :love:

Vi har hoppat över en strl i byxor så 74 har hon knappt haft några par i. 80 sitter nu lagom i benen och 86 får man vika upp ganska mycket om det inte är bra resår i bensluten så att de stannar runt vristen :idea: Annars har vi samma problem med byxor som är stora i midjan men vi knyter allt så det är inga större problem, går ju bara av farten att göra det!
Isabella är ganska propotionelig med över och underkropp förutom som nyföding då hade hon alltid mindre strl på byxorna fram till strl. 68.

Kläder överlag tycker jag Bellan har kunnat haft väldigt länge, så där länge så att man tröttnar på dem. Hon har kläder som har haft sedan början av året/tidig vår som börjar bli dags att sortera ut nu.

Haha! Jag brukar oxå hinna ledsna på kläderna :o

Kläder till andra barnet har varit ännu tristare, för de har jag ju sett en gång tidigare..... :grin:

*kl*

Nu kom min sambo hem och han har rakat av sig håret :mad: :mad: suck! Visst han får göra som han vill men åhhhhh jag tycker det är fult :p Så nu kommer han se ut såhär på alla minis första bilder :mad:
Jag vet jag är fjantig men jag tycker han är snyggare med hår. Suck.

Åh nej! Hur fick han för sig att raka av sig håret då?

När jag och sambon träffades för dryga 10 år sen så var han också rakad (låg i lumpen) och jag tyckte han var skitsnygg, men nu föredrar jag honom med hår :)

Jadu vad kan inte hända på en förfest! :grin: Jag är iaf impad över att han inte gick ut på krogen som han lovade! Även fast han just nu ångrar sig! :p

Lite (eller mycket) dålig humor såhär två glas vin senare...

Haha, jag missade helt att det stod så och förstod inte heller först vad du menade. Skarpt noterat efter två glas vin :D

Det har gått så länge sedan jag fick jobbet att det faktiskt känns lite overkligt. Lite som med vårat hus. Det var 4 mån från handpenning till tillträde, första tiden bestod av så mycket tankar, drömmar och planer att när vi väl stod där med nycklarna så kändes det lite som "jaha..vad händer nu då?". Lite virrigt och svårförklarat :D Men det kommer säkert bli jättekul. Det var/är ju ett toppenjobb som jag aldrig trodde jag skulle få i nuläget. Sen känner jag nog som så många andra gjort före mig att SHIT, vilken bluff de gått på, jag har ju verkligen ingen aning om vad jag pysslar med :D

Senast ändrad:

Jag har alltid tyckt att rakad frisyr är fult(på alla). Det ska vara hår på huvudet men ingen annanstans :p

Hehe, ja, jag är lite skarp ;)
Nä nu känner jag själv att jag är lite väl tråkig, dags för sängen!

Vad roligt med jobbet iaf, spännande att få komma in i det hela. Jag är inte heller något fan av att vänta, jag gillar när det händer saker nu.

Jag är böjd att hålla med dig. Hår (på huvudet ;) )är verkligen en stor del av ens personlighet. Jag hade också blivit ledsen på min sambo om han kom hem med rakat hår. :o

*kl*

Har sovit uselt inatt, ömsom varm, ömsom kall och bara legat och vridit mig. Skorpan och sambon har sovit som stockar iaf, alltid något. :) om 3 min ringer mitt alarm och då ska jag gå och duscha, sen ska vi åka till glooooben. :D

Kommer dock att sakna min lillstrumpa något fruktansvärt. :( kommer bara att träffa henne en snabbis nu på morgonen till åtta, sen kommer hon att sova när vi kommer hem. :( Jag behöver en större S-dos om så om dagen för att hålla mig nöjd. :p

Hoppas att alla ni andra får en bra lördag också!!

Jobbigt att sova dåligt när dom andra två sover bra.
Ni får ha så kul i globen idag!! :)

Vi ska på 3års kalas i em det är det enda som står på schemat även om jag har känslan av att jag glömt något vi skulle göra. Aja kan inte vars allt för viktigt om jag inte kommer på det. :grin:
Just nu har jag bäddat ner Milton i soffan och vi kollar på barnprogrammet på 4an. Känns som en lagom sysselsättning en mörk lördagsmorgon. Dessutom verkar det ha slutat blåsa ute skönt nog!

Jag har alltid tyckt att rakad frisyr är fult(på alla). Det ska vara hår på huvudet men ingen annanstans :p

Äh, man vänjer sig! ;)

Vilgot sov till 7:35 imorse!!!! :eek: Det är verkligen superrekord. Han har ju typ alltid vaknat strax före kl 6.

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
467
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 093
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 160
Senast: Rie
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar