Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18
Just det är en av mina värsta mardrömmar. Jag har en flyktväg och försvarsutrustning uttänkt, även för brand.
Jag kan ibland vakna av att jag får för mig att någon kommer i trappen. Paniken och rädslan gör mig kallsvettig. Sen sover jag oroligt resten av natten.
Lån
Jag har också sovit jättedåligt inatt. Varmt, mycket ljud när det blåst så mycket. Och det värsta av allt med att vara vaken mitt i natten är tidningsbudet som kör upp och vänder på vår gård. Jag kan ju inte bara anta att det är budet utan måste alltid smyga upp och kika ut, och sen ligga och lyssna en bra stund så att ingen håller på att bryta sig in. Fatta vilken mardröm att bli väckt att inbrottstjuvar som under pistolhot binder fast en. Och särskilt nu när H finns, vad händer med honom?! Ja, man hinner grubbla under småtimmarna..
Just det är en av mina värsta mardrömmar. Jag har en flyktväg och försvarsutrustning uttänkt, även för brand.
Jag kan ibland vakna av att jag får för mig att någon kommer i trappen. Paniken och rädslan gör mig kallsvettig. Sen sover jag oroligt resten av natten.