Sv: Vårmammor 2010 &Co del 18
Ni är VÄRLDENS underbaraste och jag sitter här med tårar i ögonen och är rörd över era ord
Vilka fina människor ni är!
Jag svarar lite blandat här, för nu har jag lugnat ner mig lite sen jag skrev inlägget innan =)
Min medryttare kommer faktiskt imorgon, Armani fick ju först den där kotledsinflammationen och sen fick han ju hålväggen i hoven, sedan har inte medryttaren haft möjlighet nu under hästen förrän typ nu. Så nu ska vi göra ett tappert försök att sätta igång stollen tillsammans. Lite i alla fall, tar hon två dagar i veckan så ska jag verkligen försöka hinna ta två dagar.
Doris: Min sambo är förvisso väldigt duktig på städningen inomhus, men i övrigt är det jag som sköter det mesta, både inne och ute. Det är verkligen jobbigt att hålla i trådarna, men precis som du så har jag väl mig själv till viss del att skylla.. Kontrollfreak här också ja
Men jag börjar bli bättre på det, även om jag har en lång väg kvar
Men sambon tycker nog det är praktiskt, hans föräldrar har alltid gaggat med honom och det är behändigt att ha folk som håller koll på saker. Han ÄR verkligen fantastisk på mycket, men sådant här får mig att bli skogstokig, hur kan man inte vilja bli självständig???!!
Sedan just en sådan sak som extrakläder, jag hämtar ju alltid på dagis, så jag försöker hålla koll då, men han lämnar ju faktiskt varje morgon (eller vi båda ibland), vore det inte enkelt att kika ner i väskan då? Ett exempel bara, jag gör en Michellan och spyr av mig på sambon här för att det inte ska bli krig här ikväll, det är ju ändå fredag