Vårmammor 2010 & Co del 17! <3

Sv: Vårmammor 2010 & Co del 17! <3

fan, det ante mig.. haha.. Tänkte att han skulle ha glömt den (lilla) detaljen :angel:

Vad konstigt (tror jag..?) att man måste ha särskilda behov? Kan det kanske vara brist på dagmammor? Finns väl inte så fett med dagbarnvårdare (som det väl mer korrekt heter ;)) här heller men jag upplever att det inte heller är ett så stort intresse för det - man vill hellre ha dagis. Men de välrenommerade dagmammorna får man slåss om platserna hos, för om än det är mindre intresse rent generellt så är de ändå för få!

Kändes himla bussigt av "vår" dagmamma att hon håller en plats åt oss i närmare ett halvår!

Jag tror att ni är mer kapabla till att avgöra när det passar er familj att skaffa syskon än vad din svärmor är. Hur katten kan man ens tro att man har mandat att lägga sig i en sådan fråga. O vilka mysiga föräldrar du verkar ha.

Men jag håller med dig om att jag är så fantastisk glad att T blev till så att jag kom med i den här tråden. Ni allihop förgyller min vardag :love:.

På nobelfesten serveras varje år en chokladpeng i form av ett nobelpris. Är det något du kanske kan komma över? Hade du haft tid att vänta till efter nobelfesten så hade jag nog kunnat lova dig en sån.

Tror det har med bristen och kostnader att göra jag vet inte riktigt. Hon som jobbade för mig under f-ledigheten hade dagmamma (det låter snällare) och det verkde så mycket trevligare. Fast hon bodde i v-ås kommun och på andra sidan stan. De har dessutom fått slagits för sin plats för kommunen ville inte ha dem kvar (dagmammorna alltså).

*kl*
Till en helt annan grej;
För de som vill tänkte jag bjuda in till bukefika den 22/10 :idea: Hur många är intresserade av att komma?

På nobelfesten serveras varje år en chokladpeng i form av ett nobelpris. Är det något du kanske kan komma över? Hade du haft tid att vänta till efter nobelfesten så hade jag nog kunnat lova dig en sån.

Precis vad jag skulle behöva!!
Egentligen skulle jag behöva den till helgen, men det har jag gett upp. Jag hade tänkt använda mig av att en Västeråskändis fått litteraturpriset, men får klara mig utan det.

Ska du på nobelfesten (önskar att det fanns en imponerad smily)?

Jag kommer! Då har jag en anledning att smita från banbygget inför söndagens hopptävling :angel:

Vilken tid? Jobbar den lördagen men vill gärna hinna träffa er!

Då är vi av samma åsikt. :) Personligen så tycker jag att jag och J är ganska bra föräldrar och vuxna nog att fatta våra egna beslut, men tydligen inte...

*kl*

Idag har varit en dålig dag so far. Har mått så illa att det inte går att göra något. Så fått jag reser på mig snurrar det runt, det enda som fungerar är att ligga ned. Postafen och åksjukeband fungerar inte alls, precis som förra gången, utan det är starkare saker som gäller. Ska ringabm idag och boka in en tid där, för nu går det inte att ha detsåhär längre. Att äta skorpor eller liknande är bara ett skämt, det blir nästan värre.

Den här veckan har jag hjälp som gör mitt jobb, men inte nästa vecka. Måste prata med min arbetsgivare, för som det är nu finns det inte en chans att jag kan sköta mitt jobb eller mina hästar. :( usch, känner mig så jäkla deppig.

Vi kan inte den 22, tyvärr, hade varit väldigt trevligt att träffa er och spana in ert fina kök. :(

Vad var det för vagn du hade som tog liten plats i bilen?

Vi har en El nitro. Den är smal men tar inte lite plats. Kanske är Armanis__ babyjogger city mini(det va så den hette va?) du tänker på?

Vi har en El nitro. Den är smal men tar inte lite plats. Kanske är Armanis__ babyjogger city mini(det va så den hette va?) du tänker på?

Ia: Vår babyjogger blir superliten och är SÅ behändig. Kanske inte världens bästa offroad-vagn, min vi har ju sparat vår UJ till dessa ändamål =)

Uppfälld Vi valde den med fyra hjul istället för tre. Jag älskar tre-hjulingar, men denna var trevligare att köra tyckte vi.
nya-vagnen_167944994.jpg

Ihopfälld i bilen
vagnen-ihopfalld_167945221.jpg

Du behöver ingen imponerad smily. Jag ska inte dit. Men nära anhöriga är där varje år... Men jag undrar om inte KIs cermonimästare e den som har en stor del av ansvaret. Om du hör av dig till henne så kanske hon kan hjälpa dig. Alt så undrar jag om du inte kan komma över en chokladpeng eller en leksaksvariant på nobelmuseumet. Hur lång tid tar det att tillverka en form?

Kl

Då har jag varit på andra intervju. 55 sökande, 3 kallade till slutaudition så 2 kommer bli besvikna. Får verkligen hoppas att jag är den som går jublande ur striden.

Vad härligt att V försöker härma det ni säger! :laugh: E härmar faktiskt, när jag tänker efter, men bara äggklockans signal (rrrrr) och microns pip - inte oss :p

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 064
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 020
Senast: netia
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 129

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka