Sv: Vårmammor 2010 & Co del 17!
*kl*
Smyger in och lämnar ett litet avtryck, minns ni mig eller har ni glömt bort mig - ni med alla era gravidhormoner osv?
Så himla kul att se att ni är ett par stycken som har nr. 2 på gång, både rätt färskt och ni som alldeles snart ska ha. Avundsjuk så det skriker om det!
Här är det inget syskon på g än, men jag längtar. Ska inte klaga heller, livet med Stella är helt fantastiskt. Hon är en sån glad, busig, intelligent och rolig liten tjej som förstår
massor. Hon pratar i ett, är så medveten och med i allt.
Att börja på förskolan var bland det bästa som hänt henne tror jag, hon älskar pedagogerna och de andra barnen. Från att bara ha somnat på mig eller sin pappa så vill hon nu somna själv, i sin säng. Möjligtvis att vi måste sitta bredvid och hålla handen och sjunga lite, men det är ju en enorm skillnad!
Stella har blivit otroligt självständig sedan hon började på förskolan, vill och kan det mesta själv.
Vet egentligen inte vad jag ska skriva, känner att jag är helt bortkopplad från Buke och Vårmammorna tyvärr.. Blev ett alldeles för långt uppehåll tyvärr, men nu finns tiden och lusten till att bli delaktig igen. Om jag får alltså.