Vårmammor 2010 &Co del 15 <3

Sv: Vårmammor 2010 &Co del 15 <3

Jag har också tänkt slå till på en OP! Tänk va mysigt i december att bara kunna lägga in bebis innanför och gosa hud mot hud utan att frysa ihjäl för att det är snorkallt ute. Men jag skulle dock inte skämmas i min utan skulle lätt kunna gå och lämna på dagis i den. :D

Vilken luring du är!! Du som skulle berätta för oss först! ;) GRATTIS och vi håller alla tummar vi har för att det går bra!!! :banana: :banana: :banana:

Vad modig du är!! :D

Jag kom förresten på en nackdel till. Det skulle vara en dragkedja bak också, så man slipper klä av sig halva när man ska gå på toaletten. :D

Haha visst är jag! :p

Ja det skulle dom haft. Kommer man få skynda sig på toa ist så man inte hinner frysa ihjäl ;)

Jag är så himla gravidvarm nu, så det gör inget att jag får svalka mig lite, det är bara omständigt. Blir värre sen när alla gravidhormoner försvunnit, för jag är ju världens fryslort i vanliga fall. :D

Btw, det är 8 plågsamma veckor kvar, sen är jag klar!!!!! :banana: :bump: :banana: :bump:

Grattis!!! :banana: Vad roligt!

Ang OP, min sambo har jobbat (som konsult) i sin. Ett socialt expriment kallade han det! Tror han löneförhandlade i den faktiskt, haha! Bildbevis (som krävdes av alla vänner) finns på fejjan :)

Här hemma springer jag runt i mina gravid tights och amningslinne/sambons t-shirt. Har inga problem med att gå utanför tomten och hämta posten eller så men skulle nog inte åka till affären.
Köpte nya mysbyxor igår som jag ska ha efter förlossningen, ska bli skönt att kunna ha sina vanliga kläder och kunna ha mera att välja på än nu.

Är avis på dig och Mikan som har så få veckor kvar! Iofa har jag 'bara' 13v kvar men iaf. Känns segt endå. Mest av allt så vill jag bli av med foglossningen och tröttheten så man kan göra något utan att bli ett kolli efter. Plus att jag längtar efter att få snusa bebis!

Jag längtar faktiskt efter att kunna köpa kläder som jag kan ha längre än några månader. Finns massa fint nu men som känns tråkigt att köpa eftersom jag inte kan prova ordentligt.

Grattis upphöjt i tusen Lottch :love:

Övriga gravida: shit, nu drar det ihop sig för många av er! Kändes som att ni var mellan vecka 8-12 såååå himla läääänge och sen *swisch* börjar ni räkna ner veckorna istället för upp :eek:

Håller med! Kändes som att det gick segt fram till v. 18 men sen hux flux va det 25 och nu snart v.28+0. :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
8
· Visningar
1 094
Senast: Rosett
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
467
Senast: Rosett
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
572
· Visningar
19 756
Senast: cambodia
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 160
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar