Vårmammor 2010 &Co del 15 <3

Sv: Vårmammor 2010 &Co del 15 <3

*suck* nu är min innekatt ute och springer.... jädra fegisen springer ju och gömmer sig så man kan ju fundera på varför hon ens orkar "rymma" :grin:

(dörren står öppen eftersom Isabella ligger i vagnen som står på altan)

Då är du ju redan latteproffs! :D Jag hade en Krups i ca 5 år innan den gav upp. Sen var jag espressomasinlös i ett halvår och det var faktiskt ett ganska jobbigt halvår. Sen köpte jag en Siemens. :)

+ ni andra :)
Ja det är verkligen jättekul att det händer så mycket på jobbet, det gör ju att man känner sig väldigt uppskattad. Just nu sitter jag dock på närakuten med bihåleinflammation lite passande till flyget imorgon bitti när vi åker ner till Mölndal med jobbet.

Akb, vad kul att du kom iväg, bara man kommer igång brukar ju resten lösa sig ;)

Michellan, jag håller fullt med om att kissen är jättefin!

Nej latteproffs skulle jag inte vilja kalla mig men jag vet hur jag vill att den ska smaka. Däremot kan jag stryka mjölkskumsmaskinen, det flyttade tydligen hem en sån till mig idag så nu blir latten perfekt :angel:

Kaktus: men ska du verkligen flyga med bihåleinfl.? Känns ju väldigt smärtsam att flyga då :crazy:

Det känns inte som att jag har så mycket val... Var dock till läckaren och fick både antibiotika, avsvällande och en speciell nässpray så håll tummarna för att jag inte avlider på planet.

Det känns inte som att jag har så mycket val... Var dock till läckaren och fick både antibiotika, avsvällande och en speciell nässpray så håll tummarna för att jag inte avlider på planet.

Ska hålla tummarna hårt för dig! Bättre måste det väl gå iaf med avsvällande och den nässprayen :)

När är det Buketräff hemma hos dig, sa du? :d ;)

Haha, M börjar nog jobba igen den 27:e (fsk stängd 26/9 så han måste ha Bellan) så vi sa väl början av oktober :D så du får hålla dig till tåls ;) :p

Det blir perfekt!! :banana:

Vårt dagis är också stängt 26/9 och då ska Vilgot åka med sin pappa till farmor och farfar. De blir borta lör-mån och då kan jag ligga på soffan hur mycket jag vill!!! :bow:

Tack, det känns som att det kan behövas :)
Jag hoppas verkligen att allt hinner börja verka till imorgon, men det är väl tveksamt, jag får väl kanske upprepa att jag har fött barn om det blir allt för illa. Det är ju tur att flygningen bara tar 55 min iaf.

Lite borde det hinna verka iaf, inte antibiotikan kanske men det andra. Jag hoppas det för din skull :)

Nu ska jag faktiskt titta på Idol :o brukar inte göra det mer än sedan när de bara visar på fredagarna men det är ju bara skit på TV:en...

Idag ringde hon som har Kia(våran förra hund som flyttade för hon började morra åt Milton) och hon har tydligen börjat göra utfall mot den andra hunden som dom har. Tidigare va dom bästa kompisar och börjat bli väldigt opålitligt även hemma där. Så imorgon ska vi ringa och boka tid för avlivning. Funkar inte att hon flyttar och det funkar jätte bra i början men sen blir hon aggresiv efter ett tag. Så nu får hon sluta sina ögon så att hon kan vila i frid!

Jobbigt beslut Aneka, men jag tror att du gör Kia en stor tjänst. Det kan inte kännas bra för henne heller att inte känna trygghet.

Usch vad många djur vi har förlorat i den här tråden... :( Kia kommer att få det jättebra, men usch och fy för att behöva ta ett sånt beslut. Kram på dig.

I natt var första natten jag sov utan Iggy sen han föddes. En väldigt konstig känsla... Tur jag hade druckit lite vin igår på bröllopet annars hade jag nog inte kunnat somna alls. Hade svårt att somna ändå. Men när jag väl somnade sov jag hårt. Vaknade kl 11 när mina föräldrar plingade på dörren och kom hem med Iggy :D Sambon hade vaknat kl 9 och vart ute med hundarna. Jag har inte hört någonting... Det var kul igår iaf. Började kl 9 hos frisören med make up och hårfix o skumpa ihop med bruden sen gick dagen i ett. Klockan 01 tog vi taxi hem. Var helt slut efter två dagars förberedelse inför bröllopet.

Här kommer en halvkass mobilbild på min tårta

295935_10150367821277784_615567783_10094559_3209922_n.jpg

+ ni andra!

Tack! Jag tror det kommer kännas bra såfort det är överstökat. Jobbigast för sambon det är hans gullehund. Men tror det va bra att hon hann flytta ett tag för då kunde han koppla bort henne och jag tror inte det blir lika hårt nu. Synd på en sån fin hund men hennes psyke håller inte för fem öre synd nog. :(

version-ba068307ae36bc5eb22a773c3cc7fcbc

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
10
· Visningar
1 364
Senast: Rosett
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 197
Senast: Bison
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 588

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Bästa senskydden?
  • Unghästfasoner?