Sv: Vårmammor 2010 &Co del 15
Lite sent svar, men vi hade inget fångarna på fortet.
Vi hade en kort konferens när jag sent om sider kom fram, missförstånd ledde till att jag var vid fel kaj och så tog det en timme att få tag i en taxi, alla bilar var bokade, galet!
Efter lunch hade vi filminspelning, vi blev uppdelade i lag och skulle göra reklamfilm, skitkul!, och mitt lag vann. Efter det hade vi lite egentid innan det var dags för fördrink och god trerätters. Efter middagen var det filmvisning, kul att se vad alla fått till
När film odlingen var slut var det party hela natten lång! Skitkul var det!
Klockan 9 morgonen efter skulle vi iväg med båt, inget roligt vill jag lova. Vi tog oss ut till någon ö där vi hade någon form av samarbets 5-kamp som gick lite sämre för vårt trötta lag... Det var iaf 2 kockar där som fixade kanonlunch i skogen och sedan var det valfria aktiviteter innan båten gick tillbaka till hotellet för hemfärd.
Samma eftermiddag som jag kom hem var det någon sanslöst värdelös människa som backat in ordentligt i vår bil, så nu är hela framskärmen och delar av förardörren förstörda. Den går knappt att öppna, sambon fick knäcka sönder allt mer för att öht få upp den. Och idioten hade ju såklart bara dragit och inte lämnat någon lapp.