Världscup finalen GBG

Sv: Världscup finalen GBG

Det började lagga hos mig så fort Tinnes ritt började så jag missade mer än hälften. Vilken %?

Nej jag tänkte att det var löjligt låg gräns med tanke på att det är världscupfinalen och således borde vara de bästa ekipagen i världen för tillfället. Men med tanke på att vissa har åkt väldigt långt så är det väl bra att de får rida två ritter i alla fall..

Gillade ukrainskans bruna frack och hatt, tycker dock att de lackade stövlarna förstörde. :wtf:

Mjo, men även de sämsta hamnar ju iaf inte under 60%, och det är väl eg 65% som är "godkänt" på den nivån?

*kl*

Nu har hon stången sådär vinklad igen. Tyckte hon hade släppt lite på den i OS och då såg han bättre ut i munnen. Nu gapar han ju nästan hela tiden igen. Är nog fler som är på hugget idag.

Ja jävlar vilken grej! Spännande idag.

Adelindes schabrak kan vara det fulaste jag sett :yuck::wtf:

Intressant om Patriks protest! Han har ju helt rätt, står det i reglerna så gör det.

Grrr, förberedde kaffe mellan ritterna, vad gällde Patriks protest?

Suck.. dressyrfolk :D

Det är ju lika för alla.. så jag tror knappast protesten går igenom för då får ju alla rida om...

eyz.. blommorna var annorlunda

Att banan inte sett likadan ut på värmningen som den gjorde nu. Blommorna på på bokstäverna var inte där från början.

Blommorna på bokstäverna (bla) fanns inte där under sista träningstillfället och enligt reglerna ska banan se ut som under tävling under de sista träningstillfällena som ges. Troligen det som hästarna reagerar på.

fio - jag håller med om att det inte går att göra om, men personalen skärper nog till sig hädanefter!

Tror inte det är blommorna på bokstäverna som har ändrats (isåfall bara typ av blommor), men dom mellan bokstäverna.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka